zondag 20 januari 2013

borduren

borduurkaarten

Het was dit weekend heerlijk weer om binnen aan de knutsel te gaan.
Op dit moment giert de wind om het huis en buiten hoor ik van alles vallen.
Morgen maar eens kijken wat er allemaal omgewaaid is.
Het is mij gewoon te koud om nu nog naar buiten te gaan.
Gelukkig is hier nog steeds geen sneeuw gevallen en maar hopen dat dat ook zo blijft.

Dus heb ik dit weekend de kaartjes maar afgemaakt die ik al geborduurd had.
Dit zijn borduur patroontjes uit een boekje van Jenine Siemerink.
Verder mallen van Marianne design, vlinder pons, restjes papier gebruikt.








Fijne avond nog,

 groetjes Anita



3 opmerkingen:

  1. Jeetje dan waait het bij jullie wel heel hard naamgenoot, hier wel veel sneeuw gevallen en wind maar niet zo erg dat er van alles omvalt. Je kaartjes zijn super geworden, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten. Prachtig geborduurd. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr.Anja

    BeantwoordenVerwijderen