maandag 18 februari 2013

Challengeblog Marianne Design


Voor de nieuwe challenge op de blog van Marianne Design wordt gevraagd om een tag te maken in vrolijke lente kleurtjes.

Nu heb ik de nieuwste paperblocks, knipvellen en (nieuwe en oude) mallen van MD in huis. Nu zou je denken dat het dus niet moeilijk zou zijn... 
Dat was het dus wel!
Dit was de eerste keer dat ik een Tag kaartje heb gemaakt.
En, hoewel ik het niet graag zelf zeg, vind ik hem best goed gelukt! 
Het is een leuk kinderkaartje geworden.




Fijne dag!

Lieve groetjes, Anita


14 opmerkingen:

  1. Je tag ziet er gezellig uit Anita!
    Dank voor je reactie op mijn blog.
    Ik doe net als jij hoor, maar nu overweeg ik toch om een abonnement te nemen.
    Dan kan je ook online kijken.
    Ik had meer gemaakt voor dit nummer. Elders in het blad staat nog een artikeltje.
    Ik ben benieuwd wat ze er online van laten zien.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Schattige tag heb je gemaakt, lief met het hertje en het leuke papier..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gemaakt, Anita.
    Het is één en al lente op je kaart.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er heel lief uit Anita! Prachtige mallen, leuke voorjaarskleurtjes, echt heel mooi!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg goed gelukt Anita en zeker voor de 1ste keer. Heerlijk lente-achtig.
    Dankjewel voor het meedoen.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita, ik ga je volgen, ik vind het leuk om creaties te zien van Marianne Design. Ook deze is erg leuk. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende tag. Met mooi zachte kleuren. Daar krijg je lente gevoel van.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik vind je tag een partij super geworden, wat een prachtige kleuren en details heb je gebruikt, ik vind het prachtig naamgenoot.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke voorjaars tag Anita, goed gelukt hoor!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad goed gelukt hoor! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook deze is leuk met bambi
    mooie kleuren
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen