dinsdag 12 februari 2013

easelkaart voor Krea2day


Gisteren met de easelkaart voor Krea2day begonnen.
Hij is uiteindelijk heel anders geworden dan dat ik in eerste instantie in mijn hoofd had zitten.
Ik wilde namelijk een kaart gaan maken met een paars 3d plaatje,
maar toen ik eenmaal bezig was en dit snoesje nog op mijn prikbord zag hangen was ik om.. En ben een kerstkaart gaan maken!
 
Van de groene kaart heb ik de easelkaart gemaakt, van wit papier de rand uitgedraaid die ik vervolgens op de groene easelkaart heb geplakt en daarna heb ik het groene papier netjes bijgeknipt.


Verder de kaart versierd met de onderstaande materialen.
Gebruikte materialen zijn allemaal van mariannedesign.
LR0181 dennetak, LR0201 Rand, LR0179 rendier Rudolf, LR0142 kerstbloem en de CR1227 kerstboom.
 Verder nog snoesje van vintage christmas en een kerstpapier uit een blok van de Trekpleister.

Groetjes Anita

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende kaart naamgenoot, ik vind hem helemaal super. Top gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Mooie kleuren en leuke details.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    heel erg leuk kerstkaartje heb je gemaakt, leuk zo'n easelcard, kun jr lekker veel op kwijt..succes met de challenge...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een super mooi kaartje.
    Prachtig plaatje alles past ineen.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij maakt ook mooie kaarten hoor...ben volger van je geworden,
    dan kan ik zien wat je nog meer voor moois maakt.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerst easelkaart.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen