vrijdag 15 februari 2013

Marianne Design kaart


Gisteren voor het Marianne Design Blog deze kaart gemaakt.
Voorwaarde was dat het een kaart moest worden met vogels, nu is dat niet zo moeilijk met alle nieuwe spullen van Marianne Design.

Deze kaart was ook zo maar klaar, ik zag de vogeltjes van het knipvel, en bijpassend achtergrond papier in het nieuwe papierblok. Dit gecombineerd met verschillende stansjes (ook van Marianne Design) en het geheel afgemaakt met pareldots en roosjes.

Uiteindelijk is dit het resultaat geworden!


Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Anita

8 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat een lief, schattig kaartje is dit, leuke vogeltjes van het knipvel en de achtergrond is mooi gecombineerd..LEUK...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Zag geen emailadres bij je Blog, dus antwoord ik je hier...ik gebruik Kraft cardstock 30x30 cm, ik halveer dit en dan door de printer..het idee kwam bij Mieke vandaan, daar kun je het ook vinden en opslaan..succes..

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart helemaal geweldig!!

    Lieve groetjes hanneke

    (p.s zou ik je een keer mogen mailen? )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Leuke lieve vogeltjes en leuke details.
    Als ik iets uit print wat gekleurd is doe ik dat op wit printkarton 160 gr. En het merk is Fastprint. is het een digi die ik zelf inkleur gebruik ik Aquarelpapier. Dit ook omdat ik inkleur met H2o.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw naamgenoot wat is je kaartje een toppertje geworden, ik vind hem zo ontzettend lief in deze prachtige pastelkleurtjes, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Anita, ben je eerst maar gaan volgen, sorry had ik ook wel even eerder kunnen doen! Je kaartje ziet er heel lief en vrolijk uit met deze vogeltjes! Lieve kleurtjes heb je gebruikt, je ziet het voorjaar er bij jou ook helemaal in terug!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen