dinsdag 19 februari 2013

Roze, bruin & theekopjes


Vandaag ben ik weer lekker aan het knutselen geweest.
Afgelopen weekend heb ik samen met Linda de plaatjes van de nieuwe knipvellen uitgeknipt en in elkaar geplakt met 3D.
Hoe mooi deze plaatjes ook zijn.. Het is een behoorlijk werkje om deze uit te knippen en te snijden.. 
Maar... Het resultaat mag er zijn!

Nu was er op de Marianne Design Divas Blog een challenge voor een kaart met je favoriete kleuren èn natuurlijk MD spullen.
Daar heb ik deze kaart voor gemaakt, met mijn favoriete kleuren; roze, bruin en wit. Met de theekopjes van het nieuwste knipvel.






Lieve groetjes, Anita

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Prachtig kaartje, leuk knipvel, mooie kleurtjes..weer helemaal TOP...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Mooie kleuren en leuke kopjes. Prachtige combinati.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stijlvol kaartje heb je gemaakt naamgenoot, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje ziet er weer heel gezellig uit Anita, lekker uitnodigend om een bakje te doen! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great card :D Thank you for joining us at Marianne's Design Divas and good luck.
    Huge hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen