dinsdag 5 maart 2013

Paaskaart


Goedemiddag!

Een vriendin van mij had mij laatst gevraagd om een paaskaartje te maken voor een meisje van 6 jaar..
Ik had nog een mooi plaatje liggen van forever friends beertjes, 
van een pakketje van vorig jaar, nu kwam het goed van pas!
Verder heb ik het kaartje best eenvoudig gehouden, 
de kleuren zijn paars, lila en wit. 
Afgemaakt met de tekst; Vrolijk Pasen en aan de zijkanten 
een rand-mal gebruikt en daardoorheen ook een paars/wit geruit lintje doorheen.

Toevallig vroegen ze bij Krea2day een paaskaart voor de Candy van maart.
En deze kaart stuur ik hiervoor in. 







Lieve groetjes, Anita

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig paaskaartje naamgenoot, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijk paaskaartje Anita! Lekkere vrolijke kleurtjes en een heel lief plaatje, echt gaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wat een prachtige paaskaart heb je gemaakt, mooie kleurtjes en plaatje, heel leuk afgewerkt met het lintje..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart is dit, schattig. Ben ook volger geworden van je blog, lijkt me gezellig. Kom je ook langs op mijn blog? Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende paaskaartje. Mooie kleuren en een leuk plaatje. en de zijkanten vind ik heel mooi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Anita,

    Bij deze ben ik op dit blog terechtgekomen via het blog van "Anita en haar kaarten" vandaar..
    Als eerste vind ik je blog hartstikke leuk! Je maakt echt hele mooie kaarten en ben ten tweede zie ik veel MD produkten, daar hou ik van en daarom ben ik ook direkt volger geworden! Ook om zo bij elkaar inspiratie op te doen, leuk toch? Hoop dat je bij mij ook een bezoekje brengt en misschien ook volger wilt worden?

    Heel Fijn weekend en groetjes
    Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal het kleine meisje een leuk kaartje vinden. Ziet er superlief uit!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen