zondag 31 maart 2013

With Love



Hallo blogvriendinnen

Deze kaartjes zag ik in de creatief met kaarten,
Ik vond ze zo leuk dat ik ze geprobeerd heb na te maken, 
want ja je hebt natuurlijk niet alle materialen van MD maar ze komen zo aardig in de buurt zoals ze in het blad staan.

Ik vind ze echt heel erg leuk, maar dat komt ook door 
het leuke papier van MD.
Afgemaakt met het vogelhuisje, twee vogeltjes, 
pareldots en een stempel "With Love".






 Fijne paasdagen nog.

Lieve groetjes Anita
    


6 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Drie hele schattige kaartjes heb je gemaakt, lief met het mooie papier, de harten etc..heel erg leuk gedaan.Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd heel erg mooie kaartjes!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten. Mooi papier met zachte kleurtjes. De details vind ik ook prachtig.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zijn ze....zo lief met die zachte kleurtjes....heerlijk
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Anita! Zo schattig en lief door wat je hebt gebruikt aan papier en mallen. Echt heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen