dinsdag 26 maart 2013

Zoet met thee en cupcakes

Hallo blogvriendinnen!

Samen met mijn dochter Linda heb ik deze kaarten gemaakt.
Linda is een grote fan van cupcakes en thee.
Voor een vriendin van haar heeft ze deze kaarten gemaakt.

Hiervoor hebben we de nieuwe MD blokken gebruikt en daar de cupcakes uitgeknipt, het andere papier op de theepot, het achtergrondpapier en het taartkleedje is van de Action.
De leuke hartjes met XXX en Zoet zijn van MD en heb ik van mijn zus gekregen, maar ik vond ze zo leuk dat ik ze nu ook zelf heb gekocht!
Verder de kaart afgemaakt met pareldots, een lintje en 
een strassrandje op de theepot.




Fijne dag nog!

Lieve groetjes,
Anita

8 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaartjes hebben jullie gemaakt naamgenootje, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita, wat heb je samen met je dochter twee leuke kaarten gemaakt, wat schattig met de cup-cakes, mooi papier heb je gebruikt.ik vind je kaarten prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten. Mooi zachte kleuren en leuke details. Je krijg gelijk zin in een kopje thee met cupe cake, natuurlijk.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wat hebben jullie samen 2 mooie kaarten gemaakt, leuke kleuren, héééél lief met de cupcakes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere zoete kaarten, om van te smullen...Prachtig gemaakt Anita!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf en lekkerrrrrrrr kaartje doe mij maar een cappuccino erbij!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben via via op je blog terecht gekomen. Heb me dan ook meteen aangemeld als volger.
    Hoop nog veel leuke creaties van je te zien ;-)
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Anita ,
    Wat gezellige cup cake kaartjes zijn dit erg leuk,
    ik word meteen volger van je blog hoor !!

    Fijne avond Epie

    BeantwoordenVerwijderen