woensdag 3 april 2013

Uiltjes van vilt


Goedemiddag!

Afgelopen dagen heb ik even iets anders gedaan dan kaartjes maken..
Ik heb namelijk met de nieuwe uilenmal van MD uiltjes uitgedraaid op vilt en deze in elkaar geplakt en geborduurd.
De eerste serie (onderste foto) hebben we alles erop geborduurd en bij de tweede serie (de eerste en tweede foto) hebben we de 
onderdelen en ledematen er op geplakt en alleen de buitenkant met een stiksteek bewerkt.
Wij vinden de uiltjes die we geplakt hebben het leukste :)








De uilenmal heb ik gekocht na aanleiding van een workshop die ik 
bij Jacobi heb gevolgd vorige week. Daar hebben we met 
zand strooien een uilenkaart gemaakt.
Hierbij die kaart die ik daar gemaakt heb.



Fijne avond nog!

Lieve groetjes, Anita



12 opmerkingen:

  1. Wauwww wat heb je leuke en mooie dingen gemaakt met de uilenmal!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je uiltjes schitterend naamgenoot, zo heerlijk fleurig, echt super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende uilen. Mooie kleuren en leuk met kralen en verschillende ogen. Gaaf.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Wat zijn ze leuk, je uiltjes, de geplakte vind ik ook het mooist en je kaartje is superleuk..wat mooi dat zandstrooien..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die zijn super he!!! heeft me nog geen seconde gespeten dat ik hem gekocht heb. Heel erg mooi!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo Anita wat een leuke uiltjes, wat prachtig gemaakt.
    Jij mag trots op jezelf zijn hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita ,
    Hey wat zijn je uiltjes mooi geworden ,
    bij jacobi gemaakt ,gezellig daar ,ik kom
    er ook dikwijls ,die kermis was ook daar haha.

    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk die uiltjes. Zowel op je kaart als van vilt. Ze zijn gewoon super achattig!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Anita, het blijven schatjes, deze lieve uiltjes! Je kaart is ook erg leuk geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk is ie he het uiltje
    ik heb er ook al vele gemaakt
    zo leuk om tedoen
    en iedere keer toch weer anders
    net als de jouwe
    leuk
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    In mijn blogrol komt er een kaart van jou te staan, die ik op je Blog niet zie..is er iets mis gegaan ???

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uiltjes.

    Leuke vrolijke kleuren.

    Gr. Creatieve handen
    http://creatieve-handen-creatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen