donderdag 16 mei 2013

Kaart met theezakjes


Kaart met theezakjes

Voor de challengeblog van Marianne Design wordt gevraagd om een kaart te maken met  4 theezakjes..
Dus ik snel aan het brainstormen.. 
Ik was net begonnen met het borduurwerkje uit de nieuwe Marianne Doe en daar wilde ik dan ook iets mee maken.
En ik vond het ook wel leuk om het als cadeautje te maken voor Linda aangezien zij gek is op cupcakes.
Dus heb ik aan de voorkant een cupcake gezet en 2 kopjes erbij geplakt.
Aan de binnenkant heb ik 2 vakjes gemaakt, theezakjes erin gedaan en versierd met de nieuwe keukenspulletjes van MD.
Linda vond hem erg leuk geworden en heeft de kaart al in haar huisje staan te pronken.






Vanaf morgen ben ik een week afwezig omdat ik ivm mijn reuma ga kuren.
Hierdoor kan ik jullie blogs even niet volgen en zal ik ook zelf geen nieuwe blogs plaatsen.. 

Fijn weekend en tot over 8 dagen!

Lieve groetjes,
Anita

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en leuk met die theezakjes erin, veel sterkte met de kuren en hopelijk mogen ze helpen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Anita. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Erg leuk gedaan, mooie kaart.
    liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. De binnenkant is ook prachtig. Heel leuk met de theezakjes en de mallen van MD.
    En dat de kuur je goed mag doen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Anita, wat een leuke theekaart of hoe zal ik het noemen. Succes met kuren, doe je dat in Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    heel erg leuk bedacht je kaart en super gemaakt, leuk geborduurd..echt toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit superleuk en mooi gedaan naamgenootje, snap heel goed dat Linda er superblij mee was, het is een toppertje. Geniet lekker van het kuren en ik hoop dat het de pijn zal verlichten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is het geworden zo met de theezakjes aan de binnenkant. Leuke kleuren ook. Succes met kuren, hoop,dat het helpt.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn complimenten Anita, je hebt er een prachtige creatie van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief en vrolijk zoet kaartje!! super combi!

    Gr antoinettte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi naamgenoot. Wat een leuke kaart/doos. Ook daar zijn de 'keukenmallen' van MD heel geschikt voor. Leuk verwerkt allemaal.
    Succes met kuren.
    Dankjewel dat je met de challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ontzettend leuk kadoosje is het geworden.
    Succes met je kuur.

    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Anita, erg mooi gemaakt! Leuk om te zien hoe je de binnenkant hebt "aangekleed"! Succes met kuren en ik hoop voor je dat het helpt!

    Tot blogs, fijn weekend en een goede kuur!

    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. kei gave kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk gedaan Anita.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    En beterschap toegewenst!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. As much success came to him, my father stayed true to his promise. He built the hospital to help the most helpless children with catastrophic illnessesDiabetes

    BeantwoordenVerwijderen