vrijdag 28 juni 2013

brand / Mannenkaaart

Hallo Allemaal

Afgelopen week is onze vaatwasser in de brand gevlogen.
Gelukkig was ik thuis en was ik in staat om de brand te blussen.
Helaas heb ik wel giftige stoffen ingeademd en moest ik toch een nacht voor observatie in het ziekenhuis blijven. En daarna ben ik bij onze dochter Linda in huis getrokken om daar te bivakeren en te slapen
Je zult begrijpen dat het huis een verschrikkelijke puinzooi was en nog is want we zijn nog niet klaar.
Vandaag heeft de schilder zijn werk afgemaakt en nu moet onze houten vloer nog voor een gedeelte vervangen worden.
Ze kunnen pas op zijn vroegst  8 juli .......tenminste als het bestelde parket er dan is .
Dus helaas zitten we nog even in de troep en van kaarten maken en jullie blogjes lezen zal helaas niet zoveel  komen.
Maar ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Hier de boos doener!



En dan nu mijn mannenkaartje.
Ik had deze vorige week al af en wilde deze mee laten doen
 voor Krea2day maar ik geloof dat ik daar al te laat voor ben .
De kaart spreekt voor zich een cirkel  gesneden en  met kraaltjes geborduurd.
Het patroon is van Anneke Radsma.
Ik beloof jullie dat ik binnen kort alle blogjes bij langs hop en dan al jullie kaarten van de afgelopen tijd ga bewonderen








Dan wens ik jullie nu allemaal een heel fijn weekend


Lieve groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Wat een toestand Anita, je zult wel geschrokken zijn?
    Nou hoop dat je alles snel weer op orde hebt. Het mannen kaartjes is prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat zul je geschrokken zijn zeg, gelukkig is het alleen materiële schade en vervangbaar, veel sterkte nog ermee, je kaartje is heel mooi geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeetje ....ohhh ik zou helemaal in paniek geraakt zijn! Gelukkig kon je blussen maar tuurlijk niet gezond die lucht...hoop dat je voor de.rest je goed voelt...en niets is . . . Dan niet in je eigen huisje kunnen bivakeren...sterkte hoor en hoop dat alles goedkomt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, Anita!! Wat een schrik moet dit geweest zijn!! Knap dat je dit zelf hebt geblust en dat het zo is afgelopen...het had veel erger kunnen zijn!! Meis, wat een toestand nu...mooi dat je zo bij je dochter even kunt bivakkeren...sterkte en ook ik hoop dat alles snel goed komt!

    Lieve groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moet je geschrokken zijn Anita! Het ziet er niet zo mooi uit, gelukkig was je er op tijd bij. Ik hoop dat met jou alles goed gaat, je bent zelf veel belangrijker dan zo'n vaatwasser. Sterkte. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit héél erg voor je Anita, gelukkig heb je er zelf niets aan over gehouden, maar wat zal jij in paniek geweest zijn.
    Wij hebben er begrip voor hoor dat je even niet gaat bloggen, ondanks al je ellende heb je toch nog een héle mooie kaart gemaakt.
    Succes en alles komt goed hoor vrouwtje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat zal jij een schrik gehad hebben. Sterkte en succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjee Anita, wat zul je geschrokken zijn en wat een ravage kan dat aan richten, en wij maar denken dat het allemaal onschuldige apparaten zijn! Toch heb je nog een mooie mannenkaart gemaakt en volgens mij is die nog net op tijd hoor. Succes met alles en hopelijk ziet binnekort alles er weer spic en span uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat zul jij geschrokken zijn zeg!! Wat een toestand en hoe kan dat zomaar, eng hoor. Gelukkig was je thuis alhoewel je wel daardoor in het ziekenhuis hebt moeten liggen. Nu maar wachten totdat alles weer in orde is gemaakt. Je kaart is weer schitterend gemaakt, gelukkig waren die niet verbrand;)
    Heel veel sterkte met alles,
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjeempie, Wat zal jij geschrokken zijn. Ik zet mijn vaatwasser vaak aan voor dat ik naar maar werk ga. Nu ik dit zo leest kan dat beter maar niet meer doen. En dan nog alle ander toestanden die erbij komen. Heel veel sterkte en ik begrijp het best at je niet echt veel tijd heb voor kaarten en blogreacties.
    Je mannenkaart is prachtig. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    WOW.. dat was schrikken zeg, nog een geluk dat je thuis was,wel naar dat je die dampen ingeademd hebt..je mannenkaart is leuk geworden, nog succes met alle klussen in huis..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,

    Leuk dat je volger bij mij bent geworden, ben ik nu bij jou ook.
    Gezellig om bij elkaar te kijken en wat te laten horen.

    Groetjes en tot blogs,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Jeetje je hoort weleens over een wasdroger, maar je ziet wel alle elektra is opletten geblazen. Wat een geluk dat je thuis was en goed kon handelen.
    Veel sterkte. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita

    Vreslijk zeg wat je is over komen ,gelukkig
    ben je met de schrik vrij gekomen ,sterkte met
    klussen , hoop dat alles weer goed komt .
    Geweldig dat je dochter je opvangt , toppie.

    Goed weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee wat moet je geschrokken zijn, idd goed dat je thuis was.
    Je hebt wel een heel mooi mannenkaartje gtemaakt.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen