zaterdag 1 juni 2013

Eindelijk weer een blogje

Goedenavond lieve bloggers!

Het heeft een tijdje geduurd, maar nu dan toch eindelijk weer een blogje van mij.. 
Allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes..
Het kuren heeft me goed gedaan, heerlijk verwend en zalige behandelingen gehad, waaronder voetreflex therapie, moorbaden, massages en genoten van de sauna. Bij thuiskomst weer een hele omschakeling weer terug naar het "normale leven". Ik was gewoon te moe om iets te doen..

Gisteren heb ik voor het eerst weer een kaartje gemaakt.. En dit kaartje heb ik nagemaakt aan de hand van een kaart in de creatief met kaarten magazine. Puur omdat ik er weer helemaal in moet komen.. Maar dat komt vanzelf wel weer!!

Dit kaartje wil ik graag mee laten doen aan:






Fijne avond!!

Lieve groetjes, Anita

12 opmerkingen:

  1. Ohhhhhh lijkt me heeerlijk... Om zo helemaal verwend te worden....! De vermoeidheid komt er dan echt uit! Je komt dan gewoon weer ff bij.

    Je kaart is prachtig en lekker fris.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en ook zo lekker vrolijk.
    Lekker verwend ook zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Anita, leuk met snoesje erop.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo genoten hebt naamgenootje en begrijp dat het dan weer moeilijk is om in het "normale" leventje te wennen. Je kaartje is weer prachtig geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige tafreeltje met Snoesje..Je hebt de Marianne Design stanzen erg mooi gebruikt..

    Fijn dat je hebt meegedaan bij MARIANNE DESIGN DIVA'S - GET YOUR DIES OUT,
    doe gezellig nog weer mee , er is nog tijd..

    Succes,
    LG MDD DT Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Heerlijk om je zo te laten verwennen, je kaartje met Snoes is weer schattig..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan Anita.
    Heerlijk 's zomers kaartje.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.
    En dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg mooi kaartje met een vrolijk Snoesje!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    Fijn dat het kuren je goed heeft gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een fleurig kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellig, vrolijk kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita. Gefeliciteerd. Je kaartje is erg mooi met de bank en dit lieve snoesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen