zondag 9 juni 2013

Kaart voor Cynthia


Kaart voor Cynthia

Afgelopen vrijdag was Cynthia van Krea2day jarig
 en zij wilde heel graag roze kaarten ontvangen voor haar verjaardag.
Dus ben ik aan de slag gegaan met de mooie borduurmal van Ann's
 en deze natuurlijk helemaal in roze tinten geborduurd,
 plaatje erachter van Nellie Snellen met natuurlijk ook roze erin, 
en de kaart verder afgewerkt met de blaadjes, vlindertjes
 en de nieuwste bloemetjes van Mariannedesign.




Deze kaart wil ik ook mee laten doen aan de borduurchallenge van 


Ik wens jullie nog een fijne zondag,

Lieve groetjes Anita

12 opmerkingen:

  1. Hallo Anita, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooie mal is dit hè, jij hebt er schitterend op geborduurd, ik vind je kaart een plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    WOW..wat superlief kaartje heb je gemaakt, mooie borduurmal is dat, het plaatje schattig..en euk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw naamgenootje wat een supermooi kaartje heb je gemaakt voor Cynthia, ik vind hem helemaal geweldig, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaart heb je gemaakt voor Cynthia, super en zo mooi geborduurd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Anita, lief plaatje en mooie kleuren., De mal is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaart is dat weer en wat super mooi geborduurd!.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty en zo mooi geborduurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Anita, wat een plaatje!! Prachtig borduurwerk in natuurlijk fantastische roze tinten. Erg mooi zo in dit model passen, met ook weer zo'n mooi vintage plaatje! Geweldig mooi gemaakt! Ik las dat je het lekker hebt gehad tijdens het kuren...nu weer wat gewend denk ik wel maar ik kan me voorstellen dat dit wel echt weer moet wennen!! Het zou fijn zijn dat je er langere tijd wat baat bij hebt...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige roze kaart schitterend geborduurd met een heel mooi patroon.
    Lief plaatje en een schitterende vintage uitstralling.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart, ik vind hem echt prachtig!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards,blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen