dinsdag 18 juni 2013

Mariannedesign challengeblog


Eindelijk maar toch is het mooi weer!
Nu even binnen afkoelen en snel een blogje schrijven en
om jullie het kaartje te laten zien die ik gemaakt heb


De opdracht was een kaart te maken met de kleuren van dit plaatje.




Hiervoor heb ik het voorbeeld gebruikt van Ellie van 't Scrap Ateljeetje zij maakt echt hele leuke kaarten en deze staat bv in de mariannedoe nr 18.
Gebruikte materialen hoe kan het ook anders is allemaal van MD.




Nu ga ik snel weer naar buiten lekker van het zonnetje genieten!

Fijne middag!



Lieve Groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend geworden naamgenootje, ik vind het een prachtig kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met al die prachtige materialen van Md. Leuke kleuren. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en wat een mooi papier heb je gebruikt. Ik was blij dat ik aan het werk was. Heerlijk in de airco.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Heel lief kaartje is dit, mooie kleurtjes,papier en strik maken het helemaal af..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Anita!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat heb je weer super gedaan precies n.a.v. de kleuren.. prachtig hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, wat leuk dit!!! Via, via kom ik op je blog en zie opeens iets bekends! Je hebt er een superleuk kaartje van gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt.
    Lieve kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo wat een prachtige kaart is dit Anita, mooi papier, je hebt er een plaatje van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,

    Wat lief dat je mijn volgster bent geworden, dank je wel. uiteraard kom ik ook eens bij jou kijken en zie hier ook prachtige creaties. Wat kun jij mooi borduren zeg, prachtig. Ik ben dus ook meteen jouw volgster geworden.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Anita!! Wat een heerlijke zomerse kaart! Geweldig mooi met deze materialen, echt supergaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen