maandag 1 juli 2013

marianne design

Goedenavond!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de 
lieve woorden op mijn vorige bericht.
Wij zijn van de eerste schrik bekomen en langzamer hand ga je beseffen
 dat het zoveel erger had kunnen aflopen.
En hoe belangrijk het is dat je in je huis rookmelders
en een brandblusser hebt hangen.

en dan een warm welkom voor mijn nieuwe volgers 
Anita, Mariska, Hanny en Henriëtte
 hartstikke leuk dat jullie mijn blog gaan volgen.
Mariska heb jij ook een blog want deze kan ik niet vinden?


En dan nu over tot de kaart,
Ook deze kaart had ik al klaar liggen 
en gelukkig in een plastic zakje gedaan.
dus hij is mooi schoon gebleven.
Deze kaart heb  gemaakt voor de 

De opdracht was een kaart te maken met kraftpapier
En natuurlijk met materialen van MD.
Dit is  mijn kaart geworden ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Fijne avond nog!

Lieve groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat een mooie combinatie van plaatje en papier, ziet er weer super uit..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi en lekker vintage!! en inderdaad prachtig achtergrondpapier! Top

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig hoor. Mooi papier en een super plaatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een juweeltje van een kaart Anita,
    Ziet er prachtig uit

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Anita.
    Mooi papier ook zeg!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer, ziet er heel mooi uit.
    Ja rookmelders en een brandblusser in huis hebben is geen overbodige luxe, dat blijkt wel weer. Wij hebben ze ook en voor het geld hoef je het niet te laten. Ik kan me indenken dat jullie geschrokken waren en je wilt er inderdaad niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Hopelijk zijn jullie een beetje van de schrik bekomen;)
    Leuk trouwens om zo als nieuwe volgster welkom geheten te worden.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je geschrokken bent, ja dat begrijp ik wel hoor Anita, ik hoop dat je dit zo snel mogelijk kan vergeten, het zal altijd in je gedachten blijven vrees ik.
    Je kaart is gelukkig nog in goede staat en hij is prachtig, een kaart waar je bij wegsmelt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en wat een verhaal van de vaatwasser, heel vel geluk gehad zeg.
    hoop dat alles weer schoon is.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart en leuk gebruik gemaakt van het dessinpapier.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Anita!


    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog


    Ik heb het bericht hieronder even gelezen over je vaatwasser, dat is ook niet zo leuk! Gelukkig is het goed afgelopen, zal wel een tijd over heengaan voor je het allemaal goed verwerkt hebt. Brand is gewoon erg om mee te maken. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dat deze prachtige kaart geen schade heeft opgelopen Anita! En wat je zegt, Anita, achteraf heb je veel geluk gehad...het had zo anders kunnen aflopen... Probeer het maar weer wat achter je te laten, ook al valt dat niet mee, dit soort dingen hebben dan toch meer impact op je dan je van te voren kunt denken...

    Liefs, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi anita,
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog! Jouw kaartje is ook prachtig gemaakt, maar het bericht eronder van je vaatwasser, is minder mooi! Zo zie je maar dat je nooit een apparaat aan kan zetten als je de deur uit bent.
    Gelukkig heb je de schade beperkt kunnen houden en had het veel erger af kunnen lopen! Je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, Anita. Super mooi vintage uitstraling. leuk plaatje en mooi papier heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Anita!!
    Natuurlijk heb ik ook een blog. Deze is: http://mariska3dkaarten.blogspot.com
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Anita!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita, Wat zal je geschrokken zijn. Wat is dat wat, een afwasmachine dat die zo kan branden ?? Gelukkigdat je snel gereageerd hebt. Je kaart is prachtig, leuk met het mooie MD papier. Een plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart en een schattig plaatje heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    daar ben ik dan!
    Wat een verhaal van je vaatwasser!
    Sjonge, wat een schrik...Je kaart is in elk geval een plaatje!
    Heel mooi1
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,

    Zou je eens op het uitdagings blog willen kijken van het borduren?

    Leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen