maandag 19 augustus 2013

Terug van vakantie

Hallo lieve bloggers

Eindelijk weer tijd om een berichtje te plaatsen.
Natuurlijk zijn wij ook op vakantie geweest en wel 
naar ons favoriete eiland Ameland.
Daar hebben we heerlijk uit kunnen rusten van alle drukte.
Wij hebben er noodgedwongen een weekje langer aan vast geplakt zodat onze vloer geschuurd en gelakt kon worden.
Afgelopen donderdag zijn wij thuis gekomen en konden we gelijk aan het werk.
Natuurlijk onze caravan leeg halen schoon maken zodat hij weer naar de stalling kan. 
maar ook ons huisje schoonmaken en weer inrichten dus giga druk.
Maar nu is bijna alles weer klaar,



Dan nu over tot mijn kaartje
Het is een vrolijk snoesjes kaartje geworden.



Dit kaartje wil ik graag mee laten doen aan de volgende wedstrijden


Ik kom snel weer bij iedereen langs om jullie blogposten van de afgelopen tijd te bewonderen.

Lieve groetjes Anita

18 opmerkingen:

  1. Hallo Anita, welkom weer in Blogland, fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en daar na konden julie gelijk aan de slag en nu weer aan de kaartjes, een schattig kaartje heb je gemaakt ziet er heel vrolijk uit met dat leuke snoesje en al die mooie bloemen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,
    Super, dat je een leuke vakantie hebt gehad op Ameland, heerlijk eiland! En een mooie nieuwe gelakte vloer, fijn als alles dan weer lekker aan kant is. Dank je voor je lieve reactie op mijn blog. Je hebt een prachtig kaartje om te laten zien in hele mooie pastel tinten, en een lief plaatje erop! mooi gedaan! lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita, ik zie dat de vakantie je goed heeft gedaan. Mooie kaart, de kleuren en het plaatje helemaal top!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita. Wat leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ameland is inderdaad een leuk eiland om naar toe te gaan wij gaan weleens een dagje fietsen. Lekker even uitwaaien. Je hebt het volgens mij super getroffen met het weer. Je kaart is prachtig geworden. Volgens mij heb je bij de EHI blog een prijs gewonnen??? borduren??? Moet je maar eens gaan kijken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    ik begrijp niet hoe het kan....maar jouw blog komt in mijn zijbalk tevoorschijn tussen mijn favoriete blogs en voor zo ver ik kan zien ben ik geen volger bij jou en jij net bij mij....Of wel?? Kun jij het raadsel oplossen?
    Je kaart is in elk geval erg lief!!
    En ik zal kijken of het vaker gebeurt...misschien een teken dat we elkaar moet gaan volgen;-))

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is dit, prachtige kleuren heb je gebruikt. Nu weer over tot de orde van de dag, straks je huis weer op orde, ook genieten dus.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten naamgenootje, super. En wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, ik vind hem schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    ben jij Anita Kuiper? Dan ben je een van mijn nieuwste volgers en kon ik je blog niet vinden....Nu dus wel, als jij het bent (snap je het nog? Hihihi) Ben in elk geval ook volger bij jou geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    Dat was flink aan poten na je vakantie. Leuk dat je weer in blogland ben. Leuk fris kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Anita, hele lieve kleurtjes heb je gekozen! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je kaart Anita, ik vond het al een beetje stil, iedereen komt zo langzamerhand weer boven water en gaat weer aan de freubel,fijn dat je er weer bent.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke kaart en al die zachte en vrolijke kleurtjes echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Leuk dat je weer terug bent van vakantie en meteen weer met zo'n schattig kaartje, wat mooi gemaakt in die zachte pasteltinten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje Anita,

    Succes bij de wedstrijden ik duim voor je!!!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi

    Wat een prachtige kaart erg mooi in de pasteltintjes .
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge bij het Hobby Home blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie kaartjes heb je op je blog, dit is ook een schattig kaartje.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anita,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! :-).
    Ik geef je ook direct de complimenten retour, jij maakt super leuke kaarten en ik kom jou dan ook graag volgen.
    Best ff moeilijk hé om na de vakantie je ritme weer te vinden, duurde bij mij 2 weken :-(, maar nu zit ik er weer lekker in!!
    Fijne zondag verder en tot blogs,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a lovely card Anita, love the soft pastel colors and great coloring. Thanks for playing along at Marianne Design Diva's.
    hugs
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen