zondag 8 september 2013

geborduurde kerstkaart

Goedemorgen!

Vandaag komt de regen met bakken uit de lucht en als ik buienradar mag geloven dan blijft dat de hele dag zo door gaan.
Dus ik verdwijn zo meteen lekker  in mijn hobbykamer.
Ik ben met een opdracht bezig en daar zit best nog wel even tijd in.

voor vandaag eindelijk weer eens een borduurkaartje.
Het is een kerstkaartje geworden het patroon is van Jenine Siemerink en komt uit hobbydols nr. 71.






Fadengrafik  Thema vrij

Iedereen een fijne knutselzondagdag gewenst

Lieve groetjes Anita

22 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat leuk is je kaartje !! mooi geborduurd en prachtig afgewerkt, lekker freubelweer, wij hebben al de hele morgen plensregen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita. Wat een leuke kaart. Heel mooi met dit borduurtje. Leuk afgewerkt. Mooie kleurstelling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige gemaakt Anita, met dat borduursel erop wordt het heel speciaal.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en bedankt om mee te doen met onze challenge bij E.H.I.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jou Kerstkaart SUPER mooi!!!leuke combinatie met de mal ook!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Anita dat is weer een prachtige kaart geworden. Is het weer nog opgeknapt? Hier gelukkig wel het zonnetjes schijnt weer heerlijk nu
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita ,

    Wat een supermooie kerstkaart is dit ,
    prachtige borduurrand er bij helemaal af !!

    Zondag groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kerstkaart met mooi borduurwerk!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes...let it snow!!! Beter dan al die regen maar, je hebt wel een mooi kerstkaartje gemaakt ondanks de regen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita.
    Via anita haar creaties kwam ik bij jou terecht en zag ik dat je uit Friesland komt en daar kom ik ook vandaan Dus ben ik jou maar gaan volgen.Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Anita, wat een schattig plaatje en prachtig geborduurd. leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je mij ook wilt gaan volgen moet je nog wel even op aanmelden klikken anders krijg je geen berichtje als ik iets gepost heb.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier viel het weer helemaal mee, zelfs de zon in de middag. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt naamgenootje, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Anita, prachtig geborduurd en echte kerst kleuren gebruikt. Het plaatje is ook een schatje. Ben ook even wezen kijken bij je vorige kaarten. Ook die zijn prachtig. Stuk voor stuk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Anita, je hebt een prachtige kerstkaart geborduurd, het plaatje is er ook héél lief bij, dank je wel voor je deelname aan de Fadengrafik en aan het E.H.I borduurkaarten blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Anita, mooi geborduurd en hele mooie kerstkleuren.
    Ik hoop dat bij jullie het weer ook is meegevallen! Hier is het een mooie dag geweest.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,
    Wat een geweldig mooi kaartje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Wat een geweldig mooi kaartje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach wat een schatje is dat geworden! Zo lief met dat kleine sneeuwmannetje. Bij ons viel het reuze mee met het weer. De hele middag droog en zonnig! We hebben nog een tijd buiten gezeten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige geborduurde kerstkaart, bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen