dinsdag 24 september 2013

Herfst kaartje


Goedenavond!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge 87 van Marianne Design. Hier wordt gevraagd om een kaart/creatie te maken in herfstkleuren en minimaal 2 artikelen van MD te gebruiken. Alles wat ik op het kaartje heb gebruikt is van Marianne Design.

Ik heb voor het eerst mijn paddenstoelen stempel gebruikt!
Deze had ik al eens gekregen en ik vond hem wel erg leuk bij deze plaatjes passen! 





Dit kaartje laat ik mee doen aan de volgende challenges:

Marianne Design Blog - Challenge 87 (herfst)



Ook kreeg ik een lief mailtje van mijn dochter, Linda
... nostalgie.. The Spice Girls!


Fijne avond nog!

Lieve groetjes, Anita

17 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge Anita leuk dat je meedoet.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk die mix van "oude en nieuwe" Marianne Design artikelen..
    Leuke vorm ook, succes bij MARIANNE DESIGN DIVA'S - anything goes, doe gezellig nog vaker mee deze maand,
    LF Blankina
    MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt Anita, ziet er gezellig uit!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita, je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt, lekker vrolijk en hele leuke gezellige details. Het ziet er alleraardigst uit met dit mooie tafereeltje! Mooi bedacht en gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje naamgenootje, ik vind hem supermooi, een plaatje is het. Wat lief van je dochter.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Anita, ik ben niet echt zelf dit weekend bij Marjan in de winkel. Ik ga er wel even langs maar heb ook wel zin om naar Hardenberg naar de beurs dus ik weet nog niet wat ik ga doen. Maar wel leuk dat jij bij haar langs gaat. Ik wil je wel even mailen maar heb je mail adres niet. Misschien wil jij me dat laten weten?

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Prachtige herfstkaart heb je gemaakt, mooie kleuren en stempel, wat lief van je dochter, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige herfstige kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie herfstkaart.Prachtige kleuren , Super!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst dat filmpje, nostalgie......maar wat lief van je dochter om zoiets te sturen, ik zat hier met kippevel hoor, zo leuk van haar.
    Je kaartje is weer prachtig, erg leuk met die kleine tagjes zo.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Anita,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mooie herfst kleuren, erg warm.
    En lief van je dochter om dit te sturen. Mijn dochter ging in die tijd ook helemaal uit haar dak (als 8 jarige??)
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele mooie herfstkaart.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Anita, heerlijk in felle herfst kleuren, top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart. mooie kleuren en leuke details. En wat een lieve dochter.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie herfstkaart Anita. :Leuke kleuren een mooie materialen. Je vorige kaart is ook heel erg mooi die had ik even gemist. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,
    Mooie herfstkaart heb je gemaakt leuke kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen