dinsdag 10 september 2013

hobbydots

Goedemorgen!

Zondag ochtend heb ik heerlijk zitten knutselen op mijn kamertje 
ik ben gevraagd om 25 kerstkaarten te maken en 
daar heb ik alvast een begin mee gemaakt.
 en ik heb ook nog  een kaartje gemaakt voor de 
challenge van het Hobbyjournaal.

De opdracht is deze keer 
een kaart te maken met hobbydots 
je mag zelf weten welk patroontje je gebruikt.
Het zal je maar gebeuren dat je voor 50 euro iets mag uitzoeken bij je favoriete hobbywinkel, dat zou toch fantastisch zijn of niet. 
Dus ik zou zeggen pak de dots en ga ook aan de slag
 het kan nog tot 17 september.
 ik heb een kerstkaart gemaakt.
  
 Het is wel leuk om te doen
 maar..... af en toe springen ze toch alle kanten op 
en kun je ze gek genoeg niet terug vinden....
Ik heb het patroon eerst maar geprikt 
en daarna de dots erop geplakt
 ik heb nl. geen lichtbak, 
hoe doen jullie dat? Daar ben ik wel benieuwd naar?




Dit kaartje laat ik mee doen aan de volgende challenge

Hobbyjournaal  kaart met hobbydots patroon

Dan ook nog een warm welkom voor Tietje en Joke hartstikke leuk dat jullie mijn blog willen volgen.

Fijne dag nog!

Lieve groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Een leuk kerstkaartje, Anita.
    Succes met de rest.
    Heb al een poos een pakketje liggen, maar nog niets mee gedaan. En mijn lichtbak is kapot. Weet ook niet hoe het anders moet.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Laat ik voorop zeggen dat hobbydots niet helemaal mijn ding zijn, ze springen naar alle kanten..op de lichtbak kun je het wel beter zien..Je kaartje ziet er leuk uit, succes met de challenge, wie weet ?? Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken me heel erg in het bericht van Ans, des te meer vind ik je kaartje super, wat een geduld moet je hebben!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,

    Mooi gedaan hoor en ja het is ff wennen met de dots, maar als je de slag te pakken hebt werkt het erg verslavend :-) !
    Eerst copiëerde ik de patronen direct op de oplegkaart, maar sinds kort ben ik de trotse bezitster van een Light Pad en nu gaat het super makkelijk en snel.

    Fijne avond,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig naamgenootje, ik vind je kaart heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan je niet helpen, heb nog nooit met hobbydots gewerkt en waag me er ook niet aan haha.
    Je kaart is in ieder geval mooi!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O die hobbydots....inderdaad springen die alle kanten op en je moet best een beetje geduldig zijn maar.....dan heb je ook een prachtige kaart!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart zeg. Nou ik ga er niet aan beginnen hoor die hobbydots, bij is het goed gelukt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart. Heel leuk de hobbydots. Leuk patroon ook.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet eigenlijk niet wat hobbydots zijn, maar het ziet er wel gaaf uit!
    Zo te lezen is het moeilijk om het goed te krijgen, maar daar is op jouw kaart niets van te zien. Het ziet er gewoon geweldig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan hobby dots daar heb ik nog nooit mee gewerkt.
    Wel een heel mooi geslaagd kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje heb je met de dots gemaakt.

    Ik heb het canvas papier al een jaar geleden bij de Action gekocht, maar als het goed is licht het bij de schilderijen. Anders moet je het even in de winkel vragen, misschien dat zij het weten?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje heb je met de dots gemaakt.

    Ik heb het canvas papier al een jaar geleden bij de Action gekocht, maar als het goed is licht het bij de schilderijen. Anders moet je het even in de winkel vragen, misschien dat zij het weten?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anita,

    Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Vind met hobbydots werken heel leuk, maar de tijd ontbreekt.
    Maar jou kaart is superleuk.

    Fijne dag,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen