maandag 2 september 2013

kerstkaart



Goedemiddag bloggers!

Vandaag heb ik het druk hier in huis en misschien voor velen van jullie wel herkenbaar, wat is er dan zul je je af vragen? nou....mijn mannetje heeft nog een weekje vakantie genomen en net als ik dan even bezig ben komt hij weer binnen stormen....wat vind je hier van?  Hij is super lief hoor maar het zorgt vandaag voor een hoop onrust terwijl ik net plannen had om te gaan knutselen. Pfff dus nu maar even achter de computer gedoken en een bakkie thee gezet.

Dan nu mijn kerstkaartje gemaakt in de kleuren rood/ blauw.
Alle materialen zijn van Marianne Design.





Deze kerstkaart wil ik mee laten doen bij :

 EHI  kerstkaartje tot 13 september


Dan heb ik ook nog 2 nieuwe volgers erbij hartelijk welkom voor Karin  en Giny ik ben ondertussen ook al even bij jullie langs geweest.


Fijne Dag nog!

Lieve groetjes Anita

19 opmerkingen:

  1. Haha, ik herken dat....die mannen kunnen je soms voor de voeten lopen!
    maar je kaartje is toch af en prachtig geworden, met dat blauwe sneeuwpapier op de achtergrond en mooie mallen! fijne dag nog!! en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt, mooi achtergrond papier en er superleuke mallen op gebruikt.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. Ik vind je kaart erg mooi. Leuke mallen heb je gebruikt. Het plaatje is prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OO Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ziet er echt heel goed uit, mooi plaatje en de mallen die je gebruikt hebt zijn ook al zo mooi.
    Haha, zo herkenbaar wat betreft je man, mijn man werkt nu al 4 jaar niet meer en nog loopt hij me soms voor de voeten.....lol.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw naamgenootje wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig. En eh probeer er toch maar van te genieten dat je mannetje deze week vakantie heeft ;-)
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van EHI en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    grappig, ik had juist vandaag eindelijk sinds jaren een dag alleen thuis. Alle kinderen naar school en mijn man aan het werk. Rare gewaarwording. Vorig jaar had ik 1 kind thuis en die werkte vooral 's avonds, dus overdag nooit eens een poos alleen.
    Je kaart is helemaal mooi!! De sterrenrand is fijntjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Wat een leuke kerstkaart !! Mooi plaatje, leuke rand en de wantjes zijn er super bij..doe maar lekker kalm aan..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig Anita. Leuke mallen!!!!
    Perfecte kleuren zo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita, wat een lieve kerstkaart, zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anita, wauw je kaart is prachtig, leuk hoor in deze kleuren, ze spatten van mijn scherm zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kerstkaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,
    Prachtig mooi is je kerstkaartje geworden.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ondanks de onrust en rumoer heb je toch maar mooi weer een schitterende kerstkaart gemaakt, een plaatje hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kom ff bij je langs om jouw kerstkaart te
    bewonderen.....mooi geheel hoor !!
    Gezellig dat er wat leven in de brouwerij is ;)
    Hier is het griezelig stil pppfffttt .

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, echt prachtig ☺

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺ Erg leuk !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen