zondag 29 september 2013

kerstkaart

Goedenavond!

Gisteren ben ik naar Leeuwarden geweest naar hobbyzaak de Duif.
hier zou ik de kaartjes gaan bewonderen van Richtsje.
Zelf zou ze er niet zijn want ze zou naar de hobbybeurs gaan.

Ik zat al achter in de zaak om te gaan oefenen met pan pastels toen ik aan de eigenaresse vroeg waar de kaarten van Richtsje precies stonden zodat ik ze daarna kon gaan bekijken. 
Maar tot mijn verbazing en verrassing zei ze dat Richtsje er ook was maar bij de andere tafel zat.

Dus gauw even naar haar toe om mij voor te stellen en toen wel heel snel de pan pastels afgemaakt zodat ik nog gezellig even bij Richtsje kon zitten. samen nog deze kaart gemaakt onder leiding van Tine.
 Een kaart met distressinkt en embossingpoeder  bewerken ontzettend leuk om te doen.



Natuurlijk nog samen even haar kaarten bewonderd en ik kan jullie zeggen ze zien er in het echt prachtig uit.
Ik vond het echt leuk om zo persoonlijk kennis met haar gemaakt te hebben en over 3 weken zien we elkaar weer bij de Marianne dag van hobbyzaak Jacobi. Nu al zin in.

Slaap lekker voor straks!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Altijd leuk om iemand in het echt te zien, wat gezellig dat Richtsje er zelf ook was, ze zou inderdaad naar Hardenberg gaan, dacht ik.. Je kaartje met Pan Pastels is heel mooi geworden, de smaak te pakken nu ?? Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor je Anita, dat je een blogmaatje hebt ontmoet, dat maakt het bloggen nu zo leuk.
    Jij hebt ook weer een prachtige kaart gemaakt met de Pan Pastels, mooi geworden.
    Ook voor jou slaap lekker.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de pannetjes. Leuk dat je Richtsje toch nog in het echie tegen bent gekomen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart is het.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het toch altijd weer leuke en sprekende kaarten van jou! echt weer een toppertje heb je gemaakt en zo lief!!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat leuk dat je Richtsje ook hebt ontmoet, leuk om mensen in het "echt" te zien die je normaal alleen van een blog kent.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Je kaartje met Pan pastels is erg leuk geworden, En dat je met verschillende materialen en technieken deze mooie kerstkaart hebt gemaakt!! en wat leuk dat je Richtsje daar hebt ontmoet!
    Altijd heel leuk om bloggers in het echie te zien! Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    mooi gemaakt hoor. Leuk spul dat pan pastel. Leuk dat je Richtsje heb ontmoet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Anita,
    wat een gave kaart! Prachtige warme kleuren! En wat leuk dat je Richtsje hebt gezien en gesproken! Ik heb de pan pastels ook wel eens op een beurs gezien , maar er nog nooit mee gewerkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou en of het leuk was....heel gezellig dat ik jouw daar toch trof....maakte voor mij de dag echt tot een topdag Anita. Heerlijk relaxet en leuk om samen deze kaart te maken. Daarna heb ik de panpastels nog gedaan. Was ook erg leerzaam moet ik zeggen! Maar ik heb ze niet gekocht hoor, weer veel te veel geld uitgegeven aan mallen en papier. Dus genoeg om weer aan de freubel! In ieder geval tot 19 oktober!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de Panpastels.

    Dat is dan balen dat het Canvas er niet meer was bij de Action. Maar van Joy!Crafts heb je het ook, maar betaal je iets meer!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de Panpastels.

    Dat is dan balen dat het Canvas er niet meer was bij de Action. Maar van Joy!Crafts heb je het ook, maar betaal je iets meer!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita. Wat een leuke kaart met de pan pastels. Wat leuk dat je Richtje hebt getroffen. Ik ben er zondag geweest helaas geen workshop meer! . Ik heb dat pan-pastelen in Zwolle gedaan en vond het erg leuk. Dus ik dacht ik doe het in Leeuwarden nog een keer .... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt !!! Ik vind het een heel kunstwerk hoor. Ik heb nog nooit met pan pastels gewerkt en het lijkt me niet zo simpel.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen