woensdag 2 oktober 2013

babykaartjes

Goedemorgen!

In het Hobbyjournaal nr 102 stond een kaartje gemaakt door Maruscha Gaasenbeek met vouwtechniek.

Ik heb er een babykaartje van gemaakt en ik vond het zo leuk werk dat ik er maar gelijk 3 heb gemaakt .

Het babyplaatje heb ik al eens gekregen van Tineke .

 Het papier wat ik heb gebruikt  zijn allemaal restjes  van Marianne design want je hebt maar hele kleine strookjes nodig.

Om het af te maken heb ik nog wat bloemetjes gebruikt en met de letters van memorybox het woord baby erbij geplakt.

Ik ben benieuwd wat jullie van de babykaartjes vinden?






Deze baby kaartjes wil ik mee laten doen bij 


Fijne dag nog !

Lieve groetjes Anita

20 opmerkingen:

  1. Hallo Anita
    Schattige babykaarten zijn dit, dezelfde sketch, maar toch alle drie anders, prachtig gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Ze zijn alle 3 superleuk, vind de eerste en de laatste erg lief in de pasteltinten, mooi gedaan, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten, lijken wel patchwork dekentjes!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh allemaal dotjes zijn het! Wat een moi vouwkaartje!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Het is inderdaad een hele mooie vouw techniek, en meteen een serie van drie gemaakt, toppie!
    Het plaatje is ook wel snoezig, super gedaan.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 prachtige baby kaarten heb je gemaakt.Mooi vouw techniek en zo kom je gelijk ook van je restjes af.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk zo met de vouwtechniek, is weer eens iets anders.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaartjes heb je gemaakt naamgenootje, ik vind ze helemaal geweldig, zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaartje, stuk voor stuk heel erg leuk! Gezellig dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat zier er dit toch leuk uit, weer een iets heel anders maar wel erg mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaarten zien er prachtig uit, wat ingewikkeld dat vouwen en wat een schattige plaatjes.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super mooie babykaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super schattig, leuk gedaan ook.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge op KIC

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige babykaarten.
    Mooie stijl zo hetzelfde, leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! De randjes doen me denken aan patchwork. Zo leuk! Die plaatjes die je gebruikt hebt vind ik ook zo lief.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,

    SUPER gedaan, ik vind ze schattig en mooi geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie baby kaarten heb je gemaakt. Ik ga je blog maar eens volgen.
    Is er trouwens op internet ook een beschrijving te vinden van deze vouwtechniek?

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita!

    Wat een schattige baby-kaartjes!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaartjes Anita, zo heb je meteen een leuke voorraad, erg mooi.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen