zondag 13 oktober 2013

Flowers 4 you


Goedenavond allemaal!

Vandaag zijn we naar Groningen geweest waar Linda mee deed aan de 4 mijl.
Het was echt gigantisch druk, maar we hadden een mooi plekje.
Dus wij maar turen en turen tussen al die hardlopers naar het gezicht van ons eigen kind.

Nou je raad het al van alles en iedereen gezien behalve onze eigen dochter.
 kijk ik op mijn telefoon had ze al gebeld waar staan jullie dus we hebben haar gewoon gemist.
Bleek later dat ze achter iemand aan liep die zo diep ging dat deze al kotsend voor ons langs liep ja en daar keken wij natuurlijk naar.

Dus straks nog maar even  tv noord kijken.
En anders morgen maar even haar persoonlijke finish zien op de website.

Gisteravond heb ik een kinderkaartje gemaakt met de spulletjes van MD!
Zo leuk om te doen je word gewoon vrolijk van zo'n Hollands tafereeltje






Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij

Scr@p-Cards Challenge flowers 4 you

Fijne avond nog!

Lieve groetjes Anita

14 opmerkingen:

  1. Oh wat erg dat je door een kotsend iemand je eigen kind mist, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen naamgenootje. Lijkt me trouwens ook niet fijn om daar achter te moeten rennen, eh ja ik kan nu eenmaal slecht tegen kots van een ander. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik zal hem door het kotsverhaal bijna vergeten hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je haar gemist hebt, maar je kaartje is super
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je je dochter op die manier gemist hebt.
    Je kaartje ziet er leuk uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hollandser kan niet Anita! je bloemen passen er heel goed bij in het rood - wit- Blauw!
    Mooi gedaan en dank je wel voor het mee doen met de Scr@p- Cards challenge
    Groetjes DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat sneu dat je je dochter gemist hebt....! je kaartje is prachtig Hollands!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Zo'n heerlijk Hollands kaartje, echt super, mooie kleuren, leuke digi, succes met de challenge, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    wat een leuke kinderkaart met Hollandse uitstraling!
    En jammer dat je je dochter gemist hebt..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een vrolijke en mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een pech dat je de verrichtingen van je kind niet hebt gezien doordat je werd afgeleid (jakkes), hopelijk krijg je de beelden toch nog te zien. Je kaartje is ook erg leuk en Hollands, wat leuk zo'n knalrode molen, wij blijven eigenlijk altijd zo hangen in de echte kleuren en waarom? dit is veel leuker, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk Hollandse kaart! Mooi vrolijk en leuk dat visje aan de hengel!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Anita, wat een vrolijk tafereeltje op je Hollandse kaart! Hier wordt je zeker vrolijk van om naar te kijken! Net zoals ik vandaag naar je prachtige kaart op mijn kast kan kijken, dat is toch reuze lief van je!! Dank je wel!! En ik hoop tot zaterdag!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, Echt Hollands. met de kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijk Hollands kaartje Anita, ik vind hem prachtig

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen