donderdag 24 oktober 2013

herfstkaartje

Goedenavond Allemaal!


Vandaag heb ik een herfstkaartje gemaakt met een plaatje van Yvonne creations.
Deze zat de vorige keer gratis bij het hobbyjournaal

Ik heb er weer een kinderkaartje van gemaakt het is zo'n lief plaatje en met
de boom , kruiwagen en de blaadjes erbij maken het weer tot een lief tafereeltje vind ik zelf.

Ik heb het design papier van MD onderin bestempeld met de paddestoeltjes van Eline.





Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij 

Krea2day  herfstkaart

Hobbyjournaal herfstkaart
Fijne avond nog!

Lieve groetjes Anita

6 opmerkingen:

  1. Hallo Anita, het is een echt herfstkaartje hoor, wat een lief plaatje is dit van Yvonne, je hebt je kaart prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke herfstkaart het plaatje vind ik ook heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een prachtige bijzondere kaart heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke herfstkaart Anita!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt, heel leuk gedaan de kruiwagen en het plaatje past er super bij, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen