zondag 20 oktober 2013

kerstkaart zonder bloemen



Goedemorgen!



Bij het Marianne Design Challenge blog vragen ze een kerstkaart te maken zonder bloemen.

En bij het Marianne's Design Divas blog vragen ze een kerstkaart met minimaal 3 artikelen van MD.

Dus vandaar dat ik dit kerstkaartje heb gemaakt met het vrolijke kerstpapier, plaatje en creatables van MD.





Dan wil ik graag mijn nieuwe volgers Marian, Wilma, Astrid, Viera en Hetty welkom heten op mijn blog, leuk dat jullie mijn blog willen volgen ik ben ondertussen ook al bij jullie blogs langs geweest.


Dan wens ik jullie nog een fijne dag.

Lieve groetjes Anita

25 opmerkingen:

  1. een lekker vrolijk kaartje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje en bij een kerstkaartje mis je meestal de bloemen niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gezellige kaart.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een leuk en vrolijk kaartje Anita.
    fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart zonder bloemen heb je gemaakt voor de challenge bij MD Anita, mijn complimenten hoor.

    Gr,Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Anita !!! Leuk dat ie mee kan doen met 2 challenges.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita,
    Bedankt voor je bezoekje/complimentje op mijn Blog!!
    Ik vind deze kaart echt heel mooi!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kerstkaart heb je gemaakt naamgenootje, ik vind hem helemaal geweldig, super gedaan zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een top Marianne Design winterkaartje, mooie stanzen, papier en plaatje.
    Succes bij MARIANNE DESIGN DIVA'S en kom gerust snel terug met een ander creatie..
    LG Blankina MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Anita!!! enne.....ik mis de bloemen niet hoor :-) !!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Helemaal super is je kaart Anita, mooie spullen heb je gebruikt...succes met de challenges,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart! Ik vind dat niet alle kaartjes bloemen hoeven te hebben, ik mis ze ook niet ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow , wat is dit een mooie kerstkaart Anita, de kleuren spatten van mijn scherm.
    Mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita ik mis de bloemen niet hoor, en de mallen van MD zijn altijd prachtig, mooie kerstkaart met leuke bij elkaar passende kleuren. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,
    Een geweldige combi van Marianne artikelen, knap gedaan en zo heerlijk winters!!
    Super mooi met de sneeuwpop op de voorgrond.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schattig kaartje zonder bloemen, een echt kerstkaart in prachtige kleuren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy van het HJ, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met je candy op HJ,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het lukte me niet om eerder even te bloggen Anita maar wel wil ik nu nog even een reactie achterlaten! Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Lekker vrolijk....zitten hier nog nieuwe materialen aan die je gekocht hebt? Was weer erg leuk om je even weer te spreken!! Gezellig zo met een bakkie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Anita,
    Leuk kerstkaartje mooi gedaan.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Anita!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen