maandag 28 oktober 2013

Kerstkaart

goedemorgen Allemaal!

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar de storm begint hier nu aan te wakkeren.
De wind giert om het huis en de schuttingen wiebelen
 gevaarlijk alle kanten uit. Brr niks aan!

Zit niks anders op om maar lekker binnen te blijven!

Nu maar snel over naar mijn kerstkaartje,
Alle materialen zijn bijna van MD, alleen het kant is Jan sikkens en de parels zijn van de action. 



Dit kaartje laat ik mee doen bij:

ik heb gekozen voor creatable, plaatje, kant, bloem + swirl en kerst.

Marianne Design Diva's     winter/ Kerst

Fijne dag nog!



Lieve groetjes Anita

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita.
    Hier stormt het ook aardig hoor, ik zie een boom met toch best wel een brede stam toch telkens heen en weer gaan. Lekker hoor binnen met de kachel aan.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart naamgenoot.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt , mooie kleurtjes,
    hier in folgeren veel bomen om gewaaid bbrr , binnen blijven !
    Veel pleizer bij de MD challenge !

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Gelukkig viel het hier mee met de storm, het waaide wat harder, dat was alles..Mijn complimenten voor je prachtige kerstkaartje, wat een lief plaatje, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart hoor Anita, leuk die hoek zo. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt naamgenootje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MD bingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Anita,
    echt een winterse kaart...heel mooi gedaan! Zo leuk dat omgevouwen hoekje...
    En de kleuren zijn ook al zo winters. En die storm is weer snel voorbij, gelukkig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, Anita. Mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt.
    Ja, hier heeft het ook flink gewaaid.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo he!!!! das een kanjer van een vintagekaart, heel mooi gedaan en leuk papier heb je gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, heel stijlvol.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaart. Zo mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart is dit ook geworden! Ik vind de kleur ook erg mooi! Past goed bij de kerst!
    Leuk dat je erbij bent en dank je wel voor je bijdrage.
    Groetjes, Jen, MD Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig winters kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat een beauty Anita, mijn complimenten.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerst kaart. Mooi papier is dat hé? tenminste vind ik wel. Mooi perfect plaatje erbij. Super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kon ff niet eerder komen vanwegen de storm....,maar nu heb ik je kaartje bekeken en ik vind 'm heel erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje, mooie kleuren.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gaaf kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart heel mooi gedaan .Mooi van kleur en combi en de malletjes zijn heel mooi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card design !Thank you so much fou join us at Maruanne´s Design Divas this month.Good luck!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen