vrijdag 11 oktober 2013

swirls op je kaart

Goedemiddag!


Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt en
 hiervoor ben ik weer eens in mijn restjes bak gedoken om te kijken of daar nog iets in lag wat ik kon gebruiken voor deze kaart.

Dit model heeft eens in het hobbyjournaal gestaan
weet niet meer precies in welke?
 Maar ik vind het nog steeds een leuk model. 

Je moet alleen voor de randjes papierstrookjes hebben.
De randen heb ik beinkt met distress 
en de bloemetjes ,blaadjes en plaatje zijn  van MD.
De hartjes zijn van memorybox en de swirls zijn van joy? Ik weet het niet meer, dit is namelijk een van de eerste mallen die ik gekocht heb..



                                                

 Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij 
Crealing waar de uitdaging swirls op je kaart is


Fijne dag nog!


Lieve groetjes Anita

18 opmerkingen:

  1. Het is een leuke kaart geworden en ja restjes moeten ook op!! :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van restjes kun je hele mooie kaarten maken, kijk alleen al maar naar dit kaartje, super!
    mooie kleuren bij elkaar.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het mooi voor elkaar Anita, goed van je om je rest papiertjes zo te gebruiken, ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede restjesbak heb jij zeg. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig kaartje heb je gemaakt Anita en heerlijk is dat om af en toe even te snuffelen in je restjesbak, altijd weer een verrassing wat je daar tegen komt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita, via via kwam ik hier bij jou terecht. Ik heb een kijkje op je blog gedaan en ik vind dat je super mooie kaarten maakt, dus ik ben je gaan volgen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie romantische kaart en wat je al niet kan doen met kliekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt. Het blijft een leuk patroon !!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart. Mooi model, kleuren en een heel leuk plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Leuk model is dit en fijn om je restjes op te maken, een mooi geheel van papier, plaatje en versiering, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Anita,
    wat een mooie kaart zeg! Ik vind de kleuren erg mooi en het model is ook leuk!
    En zo zie je maar, nooit restjes weg doen, want je kunt er de prachtigste kaartjes mee maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi model kaart en je hebt er prachtig papier op gebruikt, mooi.

    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi modelletje ,leuke kaart is het geworden.
    Een Topie
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart. Leuk patroon ook.

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog over het DT schap.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Anita, inderdaad een leuk patroon.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit model kaart vind ik zo leuk. Mooie kaart met prachtig papier.
    Bedankt voor je antwoord op mijn blog i.v.m. De vouwtechniek op de baby kaart.
    Helaas is het online niet te vinden. Ik probeer nu een hobbyjournaal op de kop twe tikken.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je mee doet met de Crealing Swirl challenge. Een heel lief kaartje. En die hartjes aan een touwtje zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen