vrijdag 22 november 2013

borduurpatroon van Chrissie



Goedenavond Allemaal!


En daar was het 3e kaartje voor vandaag.

Voor de challenge van Creaine heb ik dit borduurkaartje gemaakt.
Ik heb gekozen voor een patroon uit het hobbyjournaal nr 101

Het plaatje komt nog uit een oude hobbyzine die ik nog had liggen
en het boduurgaren is van DMC
hartjes zijn van Nellie Snellen, een strik en plakparels maken het geheel compleet.






Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend

Lieve groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige trouwkaart heb je gemaakt. Supermooi patroon. Leuk dat je meedoet met de challenge van creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, mooie kaartjes heb je erop gezet. Tja bij mij is het even rustig. Bezig met dt voorbeelden. Dus kan het nog niet laten zien. Maar niet qua prijzen. Heb je goed opgemerkt. Heb een top week!!! Wow.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt Anita.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dit is ook weer zo'n schatje!
    Heel erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super mooi kaartje hoor. Leuk dat je meedoet met de challenge bij mijn blog. Succes!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, en de andere 2 kaarten heb ik gemist die zijn ook heel erg mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge van Creaine.
    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een pareltje! Echt heel mooi geworden

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, fijn geknutseld vandaag, dan ben ik toch laat met berichtjes tikken, maar ik kom toch even bij je langs om te zeggen dat je kaart schitterend is, héél mooi geborduurd met een patroon van Chrissie, dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges.
    Lieve late groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hel mooi kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Met leuke details, prachtige geborduurd en een heel leuk plaatjel.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen