dinsdag 12 november 2013

kaart met waxinelichtjes

Goedemorgen allemaal!



Zondagmiddag en avond ben ik lekker lang aan het knutselen geweest en heb ik dit doosje ook af gemaakt!

Dit doosje heb ik gemaakt voor iemand die een niet zo'n leuk bericht heeft gekregen.

Best lastig om dan iets te maken en daarom heb ik gekozen om een doosje met waxine lichtjes te maken.

 Deze stond in het kerstkaarten special van dit jaar.
Ik hoop dat ze het mooi vind....

Ik heb voor deze kaart kraft papier gebruikt dit is tenminste stevig.

de bloem, label en swirls en design papier zijn van Marianne design, lint is van de action .

6 vanille geurkaarsjes erin gedaan dus het ruikt ook nog heerlijk.











Dit doosje wil ik graag mee laten doen aan de volgende challenges

Knutsels en Kadootjes     een cadeautje


Hobby home  alles mag

JUST A NOTE  cadeau verpakking


Fijne dag nog !

Lieve groetjes Anita

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje.....Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kadootje. Daar zal diegene vast blij mee zijn en hopelijk verlicht het het vervelende nieuws een beetje.
    Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anita, je hebt een goede keuze gemaakt hoor voor degene met het akelige nieuws, heel toepasselijk die lichtjes denk ik, het geheel ziet er echt heel mooi uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeautje,en wat een mooi papier en plaatje,geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi cadeautje!! Kan je nu wel gebruiken met die donkere dagen, kaarsjes!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je doosje is prachtig gemaakt.Leuk graan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je heb weer een mooie doosje gemaakt .
    hobby groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Heel lief om iets te maken voor iemand die het nodig heeft, leuk idee het doosje/kaartje met theelichtjes..leuk dat je meedoet aan de challenge van Just a Note, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, en heel leuk met die theelichtjes. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een beauty, prachtig gemaakt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    ik vind het een supermooie creatie. En zeker geschikt om iemand te geven die dat kan gebruiken als lichtje in een donkere tijd.
    Daar heb je goed over nagedacht!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge van Knutsels en Kadootjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige creatie, zo lief en mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beeldschone creatie! en heel goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk en ook erg mooi gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende Doosje. Altijd leuk om iemand het cadeau te doen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita, inderdaad best lastig om iets te maken, maar jij hebt een prachtige creatie gemaakt met de waxine lichtjes. Ik denk dat degene het heel erg waardeerden! Lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat een prachtige flappenkaart/doosje, mooi gedaan Anita.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat weer een super mooie kaart, schitterende details, bedankt voor het meedoen bij Hobby home en veel succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi je doosje met waxine lichtjes.
    Mooie details gebruikt.
    Bedankt voor je inzending bij Het Freubelhonk.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Heb jij mijn mail ontvangen met mijn adres?
    Want ik denk dat ik niet jouw juiste email adres heb.
    Mocht je mijn mail niet ontvangen hebben wil je dan mijn een mailtje sturen h-slink@hetnet.nl
    Zodat ik alsnog mijn adres door kan geven.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Ik heb het doosje ook zien staan in de kerstspecial en vond het ook erg leuk. Je hebt het heel mooi naar je eigen idee gemaakt leuk in vintage stijl. Bedankt voor het meedoen bij Freubelhonk van GeKi.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Anita, ik wil je mijn adres sturen maar heb geen email van je...zou je mij alsnog willen mailen?? zeester34@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een klein gebaar met veel aandacht voor details gemaakt!
    Mooi en heel erg attent!
    Groetjes,

    Marjolein

    Ps. hopelijk doet het haar /hem ook goed. :-)

    BeantwoordenVerwijderen