dinsdag 26 november 2013

Sketchkaart

Goedemiddag Allemaal!


Vanmiddag heeft Laura mijn blog een nieuw jasje gegeven en de layout heeft ze bij Sieta weggehaald.
Ik was er zelf al eens mee aan het knoeien geweest maar het lukte mij niet en onze jongste dochter is nogal handig dus die had het zo maar voor elkaar.


Dan nu mijn kaartje deze heb ik gemaakt voor GerJanne ik kan hem nu wel plaatsen want als het goed is heeft ze hem al gekregen.
Het is een sketch kaart deze is van de NKU 55. 
Dit is wel een hele leuke sketch om te maken.
 Dus wie weet volgen er meer.







Dit kaartje wil ik mee laten doen bij NKU challenge 55



Fijne dag nog allemaal!


Lieve groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Wat leuk om handige dochters te hebben, je Blog ziet er prachtig uit en je kaart voor GerJanne is ook prachtig, wat mooi gemaakt, volgens sketch...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jas heeft je blog. Gelukkig heb je een handige dochter, mijn zoon helpt me ook altijd.
    Leuke kaart heb je gemaakt. Mooie sketch hoor !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout heb je nu. Fijn dat je o'n handige dochter hebt!
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    Jaaaa.....de jeugd kan ons nogal eens helpen ☺☺☺.
    Wat een SNOEZIG en LIEF kaartje is dit en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en mooie kaart Anita,
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, succes!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart prachtig Anita en Laura heeft een mooie lay-out op je blog gezet, het staat prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is heel mooi geworden en fijn dat de kinderen zo nu en dan willen helpen je hebt een mooi jasje aangetrokken.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje.

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Anita. Mooi zachte kleuren en een leuke stempel van Snoesje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Anita,zal GerJanne wel blij mee zijn.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, de schets mooi gebruikt. Helemaal top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje zeg !! Helemaal gezellig met dat lieve snoesje er op.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita, Wat een prachtige kaart. Leuk dat je die naar GerJanne hebt gestuurd. Ze zal de kaart zeker mooi vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    Erg mooie kaart en ook erg leuk stempeltje!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,
    het is zo'n schatje!! Hij staat bij me en het is zo fijntjes. Op de foto is hij ook prachtig , maar in het echt nog mooier! Super bedankt ik ben er erg blij mee!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,
    Ik was je blog aan het doorbladeren en kwam op deze pagina Sieta tegen en meteen mijn layout aangepast, bedankt voor de tip
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen