dinsdag 31 december 2013

gastdesigner

Goedemorgen allemaal!



Voor het blog van creaine mocht ik deze keer gastdesigner zijn.
Super leuk en toch ook wel spannend want er moest een voorbeeldkaart komen naar aanleiding van een sketch.
 Ik mocht een digi uitzoeken en deze moest natuurlijk wel ingekleurd worden.
bloggers die mij kennen weten dat ik vaak ingekleurde plaatjes gebruik en niet zelf kleur omdat ik dat best wel lastig vind.
Dit is mijn kaart geworden ben benieuwd wat jullie ervan vinden?


                                           
Deze kaart laat ik mee doen bij 

Fijne dag nog!

En natuurlijk een fijne jaarwisseling gewenst!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Je sluit het jaar af met een schitterende kaart!!!
    Wens je een Voorspoedig,gezond en creatief 2014!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je kaart is een bjoetie geworden. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anita, nou ik kan niet anders zeggen dan dat je de digi super hebt ingekleurd, het hele kaartje is dan ook erg leuk. Ook je vorige crea is super gemaakt met die klok en dat vintageplaatje, voor jou ook een fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig Anita.

    Een hele fijne jaarwisseling toegewenst.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo anita, ik heb je mooie kaart al bewonderd bij Creaine challenges en hij is prachtig, zo mooi gekleurd , een eer voor je toch om gastdesigner te mogen zijn.
    Fijne jaarwisseling
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend je kaartje naamgenootje, ik vind hem prachtig.
    Fijne jaarwisseling en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Jouw kaartje ziet er prachtig uit, wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Anita! Lekker vrolijk ook.
    Veel creativiteit gewenst in 2014 en veel blogplezier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita. MIssie geslaagd. Je kaart is erg mooi geworden. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart !!! mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,

    Ik vind je gastdesigner kaartje echt schitteren op de Creaine Blog!
    Heel erg mooi, en ik zeg; vaker kleuren want het is echt mooi geworden!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, Anita.
    Mooi kleuren en leuke details. Je kaart is een plaatje om te zien.

    De beste wensen voor 2104, met veel geluk, gezondheid, liefde en knutsel plezier.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een LEUKE kaart is dit Anita.
    Jij ook de ALLER BESTE wensen voor 2014.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag voor 1 keer hetzelfde berichtje voor al mijn volgers, om jullie te laten weten dat ik weer helemaal ‘terug’ ben in blogland en vanaf nu jullie weer trouw volg (door ziekte lukte dat afgelopen weken niet) en je nieuwste creatie bewonderd heb. Ook wil ik jullie via deze reactie een heel creatief 2014 wensen!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi anita
    Ik vindt je kaartje echt super! En het inkleuren is toch ook goed gelukt!!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach Anita, ik kan door die kramphanden helemaal niet meer kleuren. 2 minuten een potloof vast en het is soms al mis. Maar wat maakt hetuit. Je kaartje is er toch super mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen