donderdag 5 december 2013

Kerstkaart

Goedemiddag allemaal!

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de shape art mal van dutchdoobadoo.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt.

Het papier en plaatje komt uit het paperbloc vintage christmas
Kerstboom bloem en label zijn van MD.
standaard is van Joy,
Lint met merry christmas komt uit Duitsland.
kerstengeltje (hanger) gekregen.
en nog een kalendertje erbij gedaan.





Dit kaartje wil ik mee laten doen bij


Hobbyhome-hobbyartikelen challengeblog   alles behalve 4 kant

Crealing  vintage kerst


Ik wil jullie allemaal een gezellige pakjes avond wensen en tot de volgende kaart.


Lieve groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kerst kaartje, Anita.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Wat mooi gemaakt, leuk zijn die Dutch Doobadoo mallen, ik ga ze denk ik ook eens proberen, het is een prachtige kerstkaart, fijne avond, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb wel een mooie kaart gemaakt.
    hobby groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Wat heb je dit weer mooi gemaakt zeg, ziet er zo leuk uit, beetje speels en mooie kleuren, details, prachtig.
    ,liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh heeel errug mooi, prachtige kaart mooie kleuren en zo'n leuk engeltje er op. Dan kan het niet meer stuk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg!
    Die mallen staan op mijn verlanglijstje...
    Hopelijk krijg ik ze...
    Je details zijn prachtig op de kaart.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart weer en die mal van Dutch Doobadoo is echt superhandig en leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Anita. leuke mal van Dutch Doobadoo.
    Groetjes, Anja(3D)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele gave en romantische kerstkaart mooie aankleding en super kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit Anita.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!!! Hele mooie stijl, ik ben er helemaal weg van. Zo gaaf!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart prachtig, wat een sfeer straalt het uit!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend gemaakt naamgenootje, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, schitterend gemaakt. Succes met de challenge bij Crealing. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen