maandag 16 december 2013

Kerstkaart

Vandaag bezig geweest om een kerstkaart voor onze oudste dochter Linda te maken.

Linda houd van lieve zoete kaartjes.

Ik heb het patroon van Krea2day erbij gepakt
Een plaatje van push out/ stans vel van wee stamps Let it snow
papier, kerstboom, bloem en takken zijn van Md.
En dit is het resultaat geworden.






 


Linda kwam vanavond langs en ze vond hem vet schattig dus ik weet zeker dat hij bij haar al op de kast staat te pronken.

 Deze kaart laat ik mee doen bij.

Krea2day voorbeeldkaart
Duymelot Let it snow
EHI   kerst


Fijne avond nog!

Groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Vet schattig haha..leuk , het is ook een schatje hoor, lief plaatje, mooi model en prachtig met het papier..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, Wat een leukerd. Heel erg mooi gemaakt. Leuke afbeelding en mooie combi met het papier. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je dit plaatje als uitgangspunt hebt genomen! Je aankleding en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan me voorstellen dat ze 'm schattig vond, is ook echt een prachtige kaart.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty, hij is supermooi! Prachtcombi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve en mooie kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Mooi model kaart ook Heeft die ook een naam?
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanx mam!
    Ben er echt heel blij mee!
    En hij staat naast de televisie :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Fijn dat hij zo goed in de smaak valt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart. Dit model kaart vind ik ook zo leuk. Ik heb alleen nog nooit gemaakt. Toch maar snel een keer doen. Leuke stempel en details heb je gebruikt. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Anita,
    wat een mooi kaartje voor Linda heb je gemaakt. En helemaal rekening gehouden met haar smaak. Dan valt het vast en zeker ook in de smaak. Knap dat je dit model hebt gemaakt. lijkt me best ingewikkeld.
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita
    Prachtige kaart heb je gemaakt, lijkt me moeilijk te vouwen deze kaart, maar jij hebt er een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen