zondag 1 december 2013

Scrap kaart

Goedenavond Allemaal!


Vandaag een kaartje met het leuke winter plaatje van mo manning
de Eskimo's.

Voor deze kaart heb ik papier van Eline's Beach house gebruikt.
Label, bloem en ster zijn van Mariannedesign, lint, knoop en parels zijn van de action




Ik wil dit kaartje graag mee laten doen aan de volgende challenges

Creatieve Cutting Challenges   Kerst

AnMa creatief  alles mag

Cards en Scrap  winter

Creaine challenge  winter


Deze week ben ik 2 keer in de prijzen gevallen met mijn kaarten eerst bij EHI borduurkaarten met mijn dierendag kaartje 
en ook nog bij Creaine met mijn borduurkaart met bruidspaar hoe leuk is dat!


En dan wil ik ook graag Carolina, Wilma, Desiree en Lillian welkom heten op mijn blog.
Leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.
Ik ben ondertussen ook al bij jullie langs geweest.


Dan wens ik jullie een goedenacht!

Lieve groetjes Anita

29 opmerkingen:

  1. Ha Anita,
    dit is ook alweer zo'n leuk kaartje. De stempel is enig! En wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen. Altijd leuk, he?
    Ik heb net even gereageerd bij mijn kaartje....
    Grotejs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit en gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met een schattige stempel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en bedankt voor het meedoen met de challenge van creaine.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, leuk plaatje/stempel en heel erg leuk om in de prijzen te vallen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje heb je weer gemaakt, schitterend om te zien. Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd en geniet er maar lekker van, zo leuk!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow het is weer een super mooi kaartje. Leuke stempel is dat hè, die heb ik ook. Leuk dat je weer meedoet met de challenge op mijn groep. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Anita met je prijzen. Vind het heel leuk voor je! Geniet ervan!
    Dit is ook weer prachtige kaart. Mooi zijn die plaatjes ja! Maar je hebt het dan ook prachtig verwerkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, wat een supergave kaart, waat een dotjes die kleine eskimo's en gefeliciteerd met je winnende kaartjes, echt leuk is dat, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke winterse kaart .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, wat een lief kaartje. Ik vind de tekst zo mooi. De rest ook hoor. Maar deze tekst had ik nog niet gezien.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Anita, het is een lieffie, je hebt prachtig papier gebruikt en héél mooi gekleurd, dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges.
    Ook gefeliciteerd met je prijs.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héél erg mooi en leuk Anita!!!!
    ook gefeliciteerd met je gewonnen prijzen, ze waren ook héél mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige kaart Anita! Super

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Ook gefeliciteerd in het kwadraat voor het winnen van de 2 challenges. Jouw week kan vast niet meer stuk.

    Groetjes Karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita Wat een leuke kaart. Wat een toeval ik heb dit kaartje ook half klaar liggen papier erbij uitgezocht en wat details.Je zult het nog wel zien. Jij hebt er en prachtige kaart van gemaakt .Dit zijn zulke leuke plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze leuk die eskimo's hè! Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt!! groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart en wat een leuke stempel. Zo lief.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een leuke kaart zeg. De stempel is al zo schattig van zichzelf dat je er niet al te veel poespas om heen hoeft te doen. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Anita! Leuke stempel, heel mooi gekleurd en ook de rest is een plaatje. Bedankt voor je deelname bij CCC en veel succes!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige ingekleurde stempel en heel mooi afgewerkte kaart. Jammer dat je de kaart niet wat groter hebt gepubliceert, dan zie je de details beter. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is mooi Anita, blijft leuk he deze eskimo's.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Creaine Challenges.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje zeg. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje met die neuzende chineesjes.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita, IK las dat jij ook die winterse materialen op je bureau hebt liggen. We hebben dezelfde smaak? De spullen van bovenstaande kaart liggen nog te wachten om geplakt te worden. Je zal het heel binnenkort gaan zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenges Blog.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen