maandag 9 december 2013

winterkaart

Goedemorgen Allemaal!

Vorige week het hobbyjournaal gekocht en daarin stond een heel mooi borduur kaartje van Jenine.
Hier ben ik gelijk mee aan de gang gegaan.


Het knipvel  en papier komt van Amy design.
De malletjes komen van Marianne design.
 Het stansje met boompjes heb ik van mijn zus gekregen en deze beïnkt met distress.
En de dennenappel heb ik gewonnen bij EHI borduurblog.
Ik heb geborduurd  met dmc garen.




Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij

creaine            winter
AnMacreatief       alles mag
EHIborduurkaarten alles mag

KIC  kerst in niet traditionele kleuren


Fijne dag nog!

Lieve groetjes Anita

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, Anita.

    Liefs,Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, echt een mooi winters kaartje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wat een mooi, winters kaartje, leuk de gebruikte mallen en het plaatje, borduurwerk natuurlijk weer top..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ik vind je kaartje super mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge bij mijn blog.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en leuk dat dit kaartje ook meedoet met de challenge bij KIC.
      groetjes Ine

      Verwijderen
  5. Schitterende kaart. Mooi geborduurd en prachtige warme kleuren heb je gebruikt. Je vorige kaart is ook schitterend.Die had ik even gemist.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief winter kaartje .
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en mooi kaartje heb je gemaakt!!
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij het E.H.I borduurkaartenblog!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart ziet er prachtig uit Anita.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita. Prachtig! Wat een superleuke kaart met het borduurtje. Leuk dat je meedoet bij de EHI borduurblog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    je kaart is heel mooi geworden!
    Prachtige kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anita. Leuk gebruik gemaakt van de malletjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt naamgenootje, ik vind hem prachtig.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Creaine, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart zeg en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige winterse kaart

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje, en mooii met die borduurrand erbij.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, mooi geborduurd! Leuk dat je meedoet met de challenge van Creaine en KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenges Blog.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen