zondag 26 januari 2014

Roze kaart

Hallo Allemaal!

Ondanks dat de wereld hier wit en koud is heb ik
vandaag een zomers kaartje in heerlijk roze gemaakt.
Ik heb een patroontje van Sjaak van Went uit het hobbyjournaal nr 99 gebruikt. Ik heb alleen het hoekje gepakt en dit in beide hoeken geprikt en 
het geborduurd met dmc garen.


Verder de volgende materialen gebruikt.
De LR 0290, LR 0261, LR 0260, LR 0205,
 CR 1259, plaatje van Tiny country garden IT564
verder afgewerkt met wat tule, lint en knoopje en kleine
bloemetjes geponst.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij

Ons borduurkaartenblog  patroon van Sjaak van Went

Marianne Design Divas  kleur roze

Hobby Nu  verjaardagskaart

JUST A NOTE   kleur roze

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden ik ga nu heerlijk boer zoekt vrouw kijken en ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!

Lieve groetjes Anita

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje. Je krijgt zo vanzelf zin in de lente!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk ook met de borduurhoeken bovenin.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart naamgenootje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig Anita,
    mooi borduurwerk en wat heb je het raam mooi gebruikt, een echt lente-tafereeltje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita
    Prachtig héél mooi geborduurd en wat een schattige kleuren,
    super leuk dat je meedoet aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel en veel succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita, ik kreeg zojuist van mijn dochter uit Friesland een foto doorgestuurd, alles wit en koud brrr. Echt freubelweer, dat wel en ik zie hier ook weer een geweldige mooie kaart, schitterend borduurwerk en met zorg uitgezochte materialen en kleuren, erg mooi Anita.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat is dit een mooie kaart, leile combinayie met het borduurwerk, prachtig!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige borduur kaart en bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, erg leuk gedaan!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anita,
    Super mooi! Heel mooi geheel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje, Anita.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, mooie mallen en kleurtjes, en prachtig borduurwerk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Prachtige materialen heb je gebruikt. SUPER. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi tafereeltje... Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd. Mooie materialen en details heb je gebruikt. Net een schilderijtje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk hoor, zo lekker roze. Leuke mallen heb je gebruikt en je borduurtjes in de hoekjes zijn ook prachtig.

    groetjes Henriëte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Anita!! Wat lekkers zomers.....'t was hier winter...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja bij jullie is het echt winter om te zien, bij ons wel waterkoud en vaak miezel. Maar gisteren toch een witte tuin. Vreselijke hagelbui !
    Maar jouw kaartje is heerlijk zomers. Gek he? Ik kan er niet toe komen. Maar straks zijn er chjallenges en dan ga je vanzelf wel. Zit nu te werken voor dat winkeltje. Ook leuk, want naar beurzen staan doen we niet meer zoveel. Vroeger vanaf eind januari tot half april iedere week. Maar dat laten de jaren niet meer toe. En ik heb toch wat te doen nodig. Dus dat winkeltje kwam just in time. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje ziet er tiptop uit! Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons Borduurkaartenblog.

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi zus, wat een mooie kaart, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    prachtige kaart! mooie kleuren hoor! Ik ga je volgen en ik heb door jou het borduurkaartenblog gevonden.
    groetjes Aniet (Anita)

    BeantwoordenVerwijderen