vrijdag 21 februari 2014

borduurkaart

Goedemorgen allemaal!

Vorige week had ik allemaal afdrukjes gekregen van een clubmaatje dus gisteren heerlijk aan het kleuren geweest met mijn gewonnen spectrum noir.
Ik heb al heel wat video's gekeken en ook van Anja allemaal tips gekregen zo lief en zie hier het resultaat.




Ik ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden en misschien hebben jullie nog tips dat zou ik erg leuk vinden om te horen want daar leer ik alleen maar van.

Ik heb een easelkaart gemaakt en de boven rand gemaakt met de nieuwe mal van MD  de LR0300  alle andere materialen zijn oude spulletjes van MD.
Het borduurpatroon is van Jenine 


Creaine Challenges   blauw / geel met borduren
Nadia's challenge blog borduren met een stempel
JUST A NOTE   stempel inkleuren
EHI borduurkaarten parels op je kaart
EHI scrapkaarten geen tekst op je kaart

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes,
Anita

29 opmerkingen:

  1. wow wat heb jij een super mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat en schatje en hele lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, lieve kleurtjes heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Anita. Mooie zachte kleuren. Ik zou niet weten welke tips ik jou moet geven. Super!
    Dank je wel dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart zeg!!! Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Anita, wat een beauty is dit om te zien.
    Ook mooi geborduurd, als dit geen winnaar is!!!!!
    Dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges en de challenge van Nadia.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita,
    Wat fijn om te zien, dat je wat aan mijn tips over de Spectrums hebben geholpen. Tilda staat er heel mooi gekleurd op, en i.c.m. het borduurtje en de bloemen vind ik dit een hele vrolijke lentekaart geworden.
    Lieve groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Anita! Heel erg mooi en in perfecte harmonie

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige borduurkaart, bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Wat heb je een superleuke kaart gemaakt, ik kan je geen tips over inkleuren gegeven, ik ben daar geen fan van, het borduurwerk is mooi en de bloementoeven zijn erg mooi, liefs Ans..
    ga je nog naar Hardenberg??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart super leuk . Dankje voor je deelnamen bij Nadia's Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een bijzondere mooie kaart Anita, heel sprankelend in deze mooie lentekleuren! Je kleurwerk kan ik je geen tips in geven maar volgens mij leer je het al aardig! Het ziet er prachtig uit!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele mooie kaart Anita, mooi geborduurd.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw hij is schitterend naamgenootje, ik vind het een geweldig mooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart.Wat een leuke digi. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Anita,
    wat en enig kaartje heb je gemaakt. Moi gekleurd hoor, dat zal wel wennen zijn, maar het ziet er top uit.
    Leuk dat je meedoet aan twee challenges waar ik Dt -lid ben: EHI en Knutsels en Kadootjes. Dank je!
    Groetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi ingekleurd en daar heb je een prachtige kaart mee gemaakt... Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaart
    prachtig die zachte kleuren
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi vrolijk kaartje!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Anita. Ik krijg er helemaal een voorjaarsgevoel van. Leuk dat je meedoet met Nadia's Challenge, de challenge van KIC en Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Mooie kaart heb je gemaakt!!!Bedankt voor het meedoen bij het EHI-borduurkaarten blog!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig, wat een vrolijke kaart en zo'n lief afdrukje. Ik vind het prachtig ingekleurd dus heb er niets op aan te merken als dat het een geweldige leuke kaart is geworden.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Leuke kleuren. Het magnoliaatje is erg mooi!. leuke kleuren. De kaart is erg mooi afgewerkt. Mooie mallen heb je gebruikt TOP. Bedankt voor het meedoen met de EHI borduurkaarten uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat is die mooi. Mooie kleuren, het lijkt wel voorjaar. En hoe mooi en subtiel het borduurwerk erin verwerkt. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waow, wat is dit een super mooi kaartje.
    Echt heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat n prachtige kaart Anita en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita

    Een prachtig kaartje en de combinatie met het borduren is heel mooi.
    Moest even goed kijken, om het borduurdeel te zien, maar ik blijf dat toch altijd een mooie techniek vinden die ik zelf ook regelmatig gebruik.
    Alleen merk ik toch wel dat je dan langer bezig bent met een kaart dan wanneer je een scrapkaart maakt.

    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen