maandag 24 februari 2014

kerstkaart

Goedenavond allemaal!

Ik zag zoveel kaarten voorbij komen met deze sketch en ik vond hem zo leuk dat ik hem vandaag ook heb zitten maken.

Ik heb het stempel afdrukje gekregen en ingekleurd met spectrum noir.
tekststempel en kaart komt van de action.
designpapier komt uit een oud blokje van de trekpleister
 het lintje komt uit duitsland.
Mallen van MD en nelliesnellen zitten onder de stempel afdrukje



Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij

Fijne avond nog!

Lieve groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, leuke stempel.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk Anita, ik ben vandaag ook met deze sketch bezig geweest en plaats hem straks. Jouw kaart is heel leuk geworden. Dat afdrukje heb ik ook en het is enig. Het papier is ook supermooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. Prachtig! leuk afdrukje en mooie combi met het papier . Inderdaad een leuke schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Dat is echt een mooi kerstkaartje, leuk afdrukje, mooi papier en tekst, heel erg leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart.Leuke digi. Schitterende gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdje Anita!! Prachtige kleuren en super leuke stempel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met die leuke sneeuwmannen, mooi gekleurd.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is schitterend geworden je kerstkaart naamgenootje, supermooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hij is echt leuk deze sketch. En je hebt hem mooi uitgevoerd!
    Weer een kerstkaartje erbij!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sketch en wat heb je er een lief kaartje mee gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo mAnita
    Super is je kaart, mooi papier, leuke stempel een héle mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele mooie kaart met lieve afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart.. super leuke stempel heb je gebruikt Bedankt voor je deelname bij CCWS

    BeantwoordenVerwijderen