donderdag 20 februari 2014

mannenkaart

Goedenavond allemaal!

Wat is het weer vies weer buiten! Het miezert de hele dag al, niks aan!
Dus wat doe je dan op zo'n dag.. Lekker freubelen en kaartjes afmaken.

 Ik heb vandaag eens een mannenkaart gemaakt.
De mal die ik gebruikt heb als kaart lay out is van MD (LR0269).
Dit had ik al eens gezien bij Anja van Zom en dat vond ik zo leuk dat ik het ook ben gaan proberen.
Het achtergrond papier, mannenhoofd en label zijn allemaal van MD.


Bij het Hobbyjournaal vragen ze een mannenkaart dus daar laat ik deze kaart aan meedoen.

Hobbyjournaal  mannencreatie
De Creatieve Zebra mannenkaart

Fijne avond nog!

Lieve groetjes,
Anita

8 opmerkingen:

  1. Ziet er stoer uit Anita.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan Anita,
    mooi de mallen aan de bovenkant en het papier met tekst, maakt het tot een leuke mannenkaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee met deze mal Anita. Wij hebben hem ook, en ik was er eigenlijk al een beetje op uitgekeken. Maar dit is heel mooi zo. Ik vind het trouwens helemaal een prachtige kaart geworden. Succes ermee Anita. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    mooie mannen kaart. Leuke mallen voor gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Anita. Jij hebt het druilerige dagje goed benut.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat een mooie diepe blauwe kleur is dit. Je kaart is hel geslaagd! Niet altijd makkelijk om een mannenkaart te maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Anita, mooie kleur, bij de De Creatieve Zebra hebben ze ook een "mannenchallenge" deze maand.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stoere mannen kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen