zondag 2 februari 2014

Oh la la

Goedenavond allemaal!

Vandaag kon ik mijn ogen niet geloven toen ik op het Freubelblog van GeKi  ging kijken wie de challenge had gewonnen.
Zag ik daar ineens mijn naam staan, dat had ik niet verwacht!
 Ik mijn man roepen en zei moet je toch eens kijken ik heb de mega prijs  gewonnen.
Nu kan ik echt gaan oefenen met kleuren vandaag al even filmpjes op you tube gekeken om te zien hoe ik moet kleuren. Je begrijpt ik ben er helemaal blij mee en kan niet wachten tot ik ze in huis heb.

Vandaag deze kaart afgemaakt, het is een valentijnskaartje geworden.
Bij scrap en cards vragen ze een zwart/wit kaartje  en als optie 1 andere kleur naar keuze






Ik heb voor de kleur rood gekozen.
Paper bloc Noir & blanc van MD
col 1344 Frech cats
de bloem is Lr 0128 tussen de bloem heb ik tule gedaan.
stempel hart zit deze maand bij de creativity
onder de bloem zit een foldings die van Nellie Snellen
afgewerkt met 2 hartjes, oogjes en een zigzagrandje.

Deze kaart laat ik mee doen bij

Cards en Scrap Challengeblog zwart/wit en 1 andere kleur
creapaleis  Valentijn

Fijne avond nog!

Lieve groetjes 
Anita

24 opmerkingen:

  1. Hallo Anita
    Wat super voor je meis dat je hebt gewonnen bij Geki, van harte gefeliciteerd, dat je blij bent geloof ik graag.
    je hebt ook een prachtige Valentijns kaart gemaakt, de katten komen héél veel voorbij in blogland, van jou is die prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Gefeleciteerd met je gewonnen prijs, super toch..jij heb de leuke katjes inmiddels ook, mooie kaart heb je gemaakt, heel leuk de tule die je tussen de bloemen hebt gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met die oogjes erop! Heel mooie kaart!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Anita! Zwart en rood is een mooie combi.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dit ziet er prachtig uit zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Leuk is dat als je dan je naam ziet staan en je hebt gewonnen....
    Deze kaart is ook weer prachtig! Mooi papier van MD.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt Anita, die katjes zijn prachtig op de kaarten, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat een prijs he? Proficiat hoor, geniet er maar lekker van, je bent een terechte winnaar! Je hebt nu ook al weer een fantastische mooie kaart gemaakt, je bent lekker bezig hoor haha.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi.
    Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte gefeliciteerd met je mooie prijs Anita en dit kaartje is ook een schatje met die leuke poesjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs!! Altijd leuk!
    En dit kaartje is ook erg leuk geworden!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi lief kaartje heb je gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    ik zag het al. Gefeliciteerd!! Wat gaaf zeg!
    Dit kaartje is ook weer helemaal super! Ben benieuwd naar je eerste creatie met de stiften....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, Anita. Leuk is de poezen stans. Heel gaaf gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart met de poesjes. Anita. Heel m ooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat met je prijs!!!Ook deze kaart is weer erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen prijs, Anita.
    Ennuhh,.....deze valentijnskaart met de twee katten vind ik zeer geslaagd, in 't zwart/wit/rood.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige zwart/wit combinatie! Leuk dat je meegedaan hebt met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Anita, wow gave prijs! En deze kaart is ook al zo prachtig! Leuk die katten mal hè!? Leuke ogen op gemaakt zie ik. Hihi. Vraagje, wil je dat patroontje nog? Mijn mailadres staat bij "volledig profiel weergeven" tenminste als je hem nog wil.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Met mijn knie gaat het prima, weinig pijn, de zwelling in mijn knieholte is helemaal weg, kan al weer ca.20 minuten wandelen, draag nog wel een tubi-grip( elastische kous), dus ik hoop dat het elke dag weer wat beter wordt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowww wat een leuke kaart
    geweldig zo met die wiebeloogjes

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige kaart. Leuk zo met die oogjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk kaartje heb je gemaakt. En alvast heel veel plezier met je prijs , als ik het zo lees gaat dat helemaal goed komen.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen