maandag 10 februari 2014

spectrum noir

Hallo allemaal!

Afgelopen dinsdag mijn fantastische prijs gekregen.
Gea had er ook nog een mooie kaart erbij gedaan!
Ik ben er zo super blij mee.


En zo heb ik ze gebundeld kleur bij kleur.


Ik ben al snel op zoek gegaan naar sites over het inkleuren van digi's en ik moet je zeggen dat is zo makkelijk nog niet.
Want een gezichtje inkleuren met 6 kleuren dat is voor mij nog iets te veel van het goede en er zijn dus ook wat oefenproductjes in de prullebak beland.

Dus eerst maar een makkelijk projectje en dat is deze babykaart geworden.


Fijne dag nog!

Ik kruip nog even mijn bed in al een paar dagen niet fit gevolg van een buikvirus waar volgens mij half nederland last van heeft.


Lieve groetjes Anita

16 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Sinds vorige week ben ik ook in het bezit van de spectrum noirs, en net als jij moet ik ook veel oefenen, valt nog niet mee. Het kleuren, maar ook wat past bij elkaar.
    Succes en als je tips hebt hoor ik het graag!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow Anita, wat een geweldige prijs, het kleuren met markers is echt wel een techniek op zich hoor, maar lekker blijven oefenen en op de site van spectrum noirs staat een hele goede uitleg, je kaartje is in ieder geval goed gelukt, het is een plaatje, succes en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    wat een bofbips ben ej met deze prijs!! Gewleidg, wat leuk.
    Snap dat je daar je bent voor uit kwam!;-)
    En je kaartje is echt schattig. Volgens mij is alle begin moeilijk en dat kleuren van jou gaat vast helemaal goed komen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prijs zeg, geweldig. Nee, inkleuren is niet gemakkelijk maar door het vaker te doen leer je het wel en krijg je er ook meer plezier in. Dit is je al heel goed gelukt, prachtige kaart.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Wat een prachtige prijs heb je gewonnen! Je kaartje ziet er ook prachtig uit,,! Heel veel beterschap, ik voel me zelf ook al een hele week niet fit, dus het zal wel in de lucht hangen... Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je mooie prijs en veel succes ermee.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita. Gefeliciteerd met je leuke cadeau! Super. Je hebt een prachtige babykaart gemaakt. De mallen zijn erg mooi. Het inkleuren is je al prima gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Heb je deze complete set gewonnen ?? wow..gaaf, ik vind je babykaartje schattig, mooi ingekleurd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita, wat een mooie prijs! En ook ik heb gekeken naar het inkleuren met spectrum noir en dat zag er niet gemakkelijk uit! Het is een lief babykaartje geworden en je hebt het heel mooi ingekleurd!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, wat een prachtige prijs heb je gewonnen. Succes met oefenen, deze kaart ziet er in ieder geval super uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw wat een supergave prijs heb je gewonnen naamgenootje, hoe leuk is dat. Ik vind je kaartje supermooi geworden, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie prijs!!!Je kaartje heb je mooi gemaakt hoor!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww wat een schitterende prijs!!!
    Ik vind je kaartje erg mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Wauw wauw wat een super prijs heb je gewonnen gefeliciteerd .
    Mooi kaartje hoor !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. whauw
    wat een gave prijs!
    ik vind je baby al goed gekleurd hoor
    ik kleurde eerst met flexmarkers maar ben langszaam aan het overstappen naar de spectrum noirs ze zijn erg fijn
    je kaartje is echt heel erg leuk hoor
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen