dinsdag 25 februari 2014

vintage labelkaart

Goedemorgen allemaal!

Gistermiddag was het fantastisch weer en ben ik na mijn dagelijkse blokje fietsen mijn hobbykamertje ingedoken en heb daar heerlijk in het zonnetje zitten knutselen.


Ik heb een vintage labelkaart gemaakt en mooi mijn kerstspulletjes gebruikt en zo heb ik er weer mooi een kerstkaartje bij.




Ik heb hiervoor verschillende materialen van MD gebruikt nl
creatables LR0192, LR0156,
craftables CR1202, CR1234
Collectable 1325
knipvel VK9525
papier PK9092
het hoekje is van joy 6002-0136 en het lint is van de action.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:


  challenge 98  van Mariannedesign waar de opdracht is een labelkaart

 Mariannedesign Divas get your kraft and MD goodies out
WLVC  Gebruik je favoriete mal  en mijn favoriete malltejes zijn de bloemen en blaadjes van MD die gebruik ik bijna altijd op mijn kaarten.

Fijne dag nog!

Lieve groetjes,
 Anita

28 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Anita, ziet er perfect uit. Ik probeer ook om weer eens een Kerstkaart te maken zodat ik al wat voorraad heb voor de Kerst. Er is ook een challengeblog van Yvonne waar je elke donderdag je Kerstkaart kunt laten zien, Er doen er best veel mee en je ziet dan iedere week op donderdag Kerstkaarten, leuk.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtige Kerst label heb je er van gemaakt klasse hoor!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    leuk zeg, deze labelkaart! Mooi met dat vintage plaatje en de klok. Past mooi bij elkaar.
    En wat heerlijk he, dat weer. Hier schijnt nog heel flauw de zon, maar de temperaturen zijn prima!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi anita, wat een leuke label.
    je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de je voorraad voor kerst..
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je label is schitterend Anita, mooie materialen van MD en een mooi vintage plaatje erbij...ik vind je label prachtig!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow heel mooi
    bedankt voor het mee doen

    groetjes jolanda bongers
    dt MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie kaart tag en papier past echt super goed bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    Dit is echt een leuke tag, mooi plaatje met de hoekjes, kantje als strik, mooie details, super gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita. Wat een prachtige tag heel leuk gemaakt met de mooie materialen. TOP. Geweldig leuk met de mal die je hebt gebruikt. Groeten Trijntje



    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw schitterend naamgenootje, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig vintagelabel, erg mooi gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een label Anita.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita
    Jij hebt gefietst, ik heb gewandeld, heerlijk met dit weer, je hebt een prachtige kaart/label gemaakt, lekker vintage, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerst label Anita. Mooie details en dito kleuren, kortom lekker vintage, en daar houd ik van, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt, Anita.
    Mooie details, ziet er super uit.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kerst label.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superrrrrrmooi, wat heerlijk om te zien en fijn om die maar al vast in je voorraadbak te doen. Voor je het weet heb je ze weer nodig.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi label geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende label, groot romantisch gehalte én mooi gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooi label Anita! Super gedaan! En gefeliciteerd met je winnende kaart bij Nadia!! Zag het net voorbij komen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoop dat je hier weer een prijs mee wint.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige label heb je gemaakt en gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw Anita, wat is dit ook weer een super mooie kaart. Als je hier geen prijs mee wint! liefs, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,
    Bedankt voor je reactie leuk dat je even kwam kijken, ik kom ook bij jou kijken en zie dat je prachtige dingen maakt. Daar wil ik graag van op de hoogte blijven dus ga ik je volgen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/oi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He dat plaatje ken ik ! Prachtige kaart/label, fijn je te zien bij MARIANNE DESIGN DIVA'S, succes en tot snel,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi label heb je gemaakt Anita, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen