zondag 16 maart 2014

borduurkaart



Goedemiddag allemaal!

Het is al weer een tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst
toch heb ik wel met regelmaat bij jullie gekeken en af en toe een berichtje achtergelaten maar verder was ik weinig tot niet achter de computer te vinden.
Ik heb heerlijk genoten van het mooie weer en lekker veel buiten gezeten in het zonnetje.

Maar dan nu over tot mijn  kaartje deze heb ik geborduurd met het patroon van Sjaak die je kunt aanvragen bij Cindy en Corrie.
En dit heb ik ervan gemaakt.




Ik heb de zijkanten gemaakt met de creatable LR0201
En onder het plaatje zit  MFD025 van Nellie Snellen

Deze kaart laat ik mee doen bij


Fijne zondag nog!

Lieve groetjes,
 Anita

19 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Anita, prachtig geborduurd in mooie kleurtjes. Wat was het genieten van het mooie weer he? Ik heb er ook zoveel mogelijk van genoten en was vaak buiten hoor.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anita mooi geborduurd en hele mooi borders heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet bij EHI, heel veel succes.
    gr Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje Anita
    een heel leuk modelletje en een prachtige kleurcombinatie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,

    Wat een super mooie kaart en erg mooi geborduurd.
    Leuk dat je meedoet bij ons EHI-borduurkaartenblog
    Gr Hannie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita
    Het is een prachtige kaart , mooi geborduurd, en héél mooi afgewerkt,jammer dat de kaarten ook ingezonden worden bij het E.h.I, dat hadden we er eigenlijk bij moeten zetten, het patroon van Sjaak was wel voor ons blog bedoeld.Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    je kaartje is schattig, mooi geborduurd, lief plaatje en ook de zijranden staan er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Mooi borduurpatroon is het en mooie kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje weer en schitterend geborduurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart , met mooi stukje
    borduurwerk erop , succes by de challenge !

    Groetjes v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met het mooie patroon van Sjaak. Leuke combi, plaatje,kleuren en patroon. Lief plaatje. Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje t

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, zo mooi geborduurd en wat een lieve kleurtjes. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart is het geworden, en met mooie kleurtjes geborduurd, ook!
    Ennuhh..., borduren kun je wel buiten in de zon, hè? Succes met de challenge, en groetjes van mij, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    je kaart is helemaal leuk met dit patroon. Ik blijf het geweldig knap vinden dat borduren.
    Heerlijk he, die dagen dat je gewoon buiten kunt zijn! Echt genieten en dat moet je dan ook doen, als je dat lekker vindt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anita
    Goed van je dat je het zo hebt gedaan, ik kom je dan nog even bedanken voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Je kaart is prachtig, maar dat weet je al.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige geborduurde kaart en bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog en EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart in pastelkleuren met het patroon van Sjaak. Dankjewel voor het meedoen met de challenge van Ons Borduurkaartenblog.

    Heel fijn weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eine tolle Karte hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen met de challenge van Fadengrafikchallengeblog
    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen