maandag 17 maart 2014

Kerstkaart

Hallo Allemaal!

 Ik zag vanmorgen de challenge kaart bij Tietje voorbij komen en bedacht dat ik bij Hetty had gezegd dat ik ook weer zou proberen om mee te doen met de
 challenge van CCWS.
Dus hup mijn kerststempeltjes en papier opgezocht en aan de gang gegaan. 



Het papier komt van de action en de
stempeltjes zaten 2 jaar terug als cadeautje bij de creativity.
Ik heb hem verder lekker strak gehouden.

deze kaart doet mee bii

Fijne avond nog!

Lieve groetjes,
Anita


19 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje!
    Helaas ben ik er niet aan toe gekomen. De weken vliegen op het moment!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, leuke kleuren. De sketch mooi uitgewerkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kerstkaart naamgenootje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Prachtige kerstkaart gemaakt, leuke stempeltjes, mooi gecombineerd met het papier, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kerstkaart. Misschien ga ik daar vandaag wel mee aan de slag. Dan doe ik het toch rustig aan ;-)
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute kaartje en leuk met tatty beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart is dit zeg, mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie leuke kaart Anita, prachtig gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat is je knap gelukt hoor Anita, hup de spullen gezocht en even gemaakt! Erg leuk hoor, lekker vrolijk met deze kleurtjes!
    Je kaartje van het afgelopen weekend vond ik trouwens ook bijzonder mooi! Fijn dat je lekker geniet van het buiten zitten en dat het zonnetje je lijf wat kan verwarmen Anita.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Anita

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de kaart erg mooi en leuk geworden. Ik verwachtte voorjaar óók bij jou, maar het is nog ff Kerst :-). Maar wel mooi gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt voor je tip ik heb de kaart ook bij de uitdaging van MD geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beter een late reactie, dan helemaal geen............, Anita.
    Ik vind dit kerstkaartje toch erg leuk geworden. Mooie combi van kleurtjes en materialen heb je er van gemaakt.
    Lieve groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen