maandag 24 maart 2014

kerstkaart

Goedemorgen allemaal!

Vandaag weer een kerstkaartje die ik gemaakt heb voor de
 challenge van CCWS.
Ik begin er helemaal in te komen om kerstkaartjes volgens 
een sketch te maken.

En het leuke is ik gebruik stempels die nog nooit uit de verpakking zijn geweest ook deze zat ooit eens bij de creativity en lag nog netjes verpakt in mijn bakje met stempels
Zowel het plaatje al het randje heb ik ingekleurd met Spectrum noir markers.
Het papier komt weer uit een blokje van de action
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn grappige kerstkaartje vinden.


Dan wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn Vlinder kaart en wens ik jullie verder een fijne dag!

Lieve groetjes,
Anita

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart erg mooi stempel en vrolijke papiertjes.
    Bedankt voor je reactie.
    Fijne dag en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerst kaart Anita, zou ik ook eens meer moeten doen! Leuke stempel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart hoor, en die stempel heb ik ook liggen maar nog nooit gebruikt. Zal ik toch ook maar eens een kaart mee gaan maken, want de jouwe is prachtig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita. Wat een leuke kerstkaart. Mooie afdruk heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Anita,
    Ik denk dat we daar allemaal wel last van hebben. Ik ben de spulletjes voor als we weg gaan aan t uitzoeken. Kom stofjes tegen, waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Maar je hebt er een mooie kart meegemaakt. Succes bij de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. En wat een leuke stempel. Zal je nu vaker gaan gebruiken, denk ik.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Wat is deze ook weer leuk, mooie stempel en randjes, prachtige kerstkaart, als je eenmaal de smaak te pakken hebt,is het erg leuk om steeds kerstkaarten te maken, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart, je hebt gelijk dat je gewoon verder gaat... dan kom je er eind van het jaar geen te kort.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kerstkaart naamgenootje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    Heel leuke afbeelding! En als je eenmaal begint, volgen er vanzelf meer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie en vrolijke kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kerstkaart, met dito stempel.
    Mooi ingekleurd, en het papier van de Action past er prima bij.........
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen