woensdag 5 maart 2014

mannen kaart

Goedemiddag allemaal!

Wat is het toch fantastisch weer en wat knapt een mens daar van op.
 Vandaag maar eens begonnen om het achterhuis weer een beetje op te ruimen.
En Johan vanavond maar even vragen om de stoelen weer te pakken want ik had wel heerlijk buiten kunnen zitten zo lekker was het vandaag.

Verder ben ik afgelopen week 3 keer in de prijzen gevallen met mijn blauw/ gele borduurkaart echt ongelooflijk!
Echt super leuk natuurlijk!

Dan nu over tot mijn kaart, deze heb ik gemaakt voor mijn zwager die 60 jaar is geworden.

Bijna alle  materialen die ik gebruikt heb zijn van Marianne design alleen de koekoeksklok niet die is van Joy.



 Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij  


Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Groetjes Anita

25 opmerkingen:

  1. Schitterende mannenkaart in vintagestijl. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie mannenkaart is dit geworden, Anita. Mooie compositie, en mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je behaalde succes i.v.m. de blauw/gele kaart.
    Groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wat leuk om zo in de prijzen te vallen, ik geloof dat álle Anita's deze week in prijsjes gewonnen hebben, leuk ook deze kaart voor een 60-jarige is weer erg mooi..je vraagje over mijn knie, eind maart is het 2 maanden geleden dat de kijk-operatie is geweest, dan moet ik naar de orthopeed en dan beslissen wat we gaan doen, de injectie lijkt een beetje te helpen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita. Gefeliciteerd met je blauw gele kaart. Die is ook erg mooi. Dit is ook een moooie met het kraft papier. Ja heerlijk, dat mooie weer IK hoop dat het de komende dagen nog even doorzet. Ik ben dan lekker thuis. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor, goed gebruik gemaakt van je mallen, heel mooi.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mannenkaart is schitterend naamgenootje, top gedaan weer. Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, en dan nog wel 3x, hoe leuk is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaart hoor, in een prachtige vintage bruintint.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Nog gefeliciteerd met je 3 prijzen. SUPER toch
    groetjes Anneke M

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    wat een gaaf mannenkaartje heb je gemaakt. Mooi met dat kraft. Vind ik ook altijd weer geschikt voor een man.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige mooie mannenkaart heb je gemaakt, ziet er perfect uit. Gefeliciteerd, heerlijk om in de prijzen te vallen hoor, geniet er maar lekker van. Hier is het ook de hele week al zonnig, wat knapt een mens daar van op he haha, Het weekend wordt het blijkbaar nog mooier dus wat wordt genieten!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannenkaart !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Mooi mannenkaart heb je gemaakt leuk die auto erbij. Het is heerlijk hè dat mooie weer daar krijg je opruimkriebels van maar ook zin om weer buiten te zitten.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige mannenkaart Anita!
    Bedankt voor het meedoen!

    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende mannenkaart heb je gemaakt Anita.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig weer ,ldeze mannenkaart toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Anita en wat leuk dat je in de prijzen gevallen bent.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie mannen kaart, ik heb een aantal,prijzen voorbij zien komen, gefeliciteerd!!, we zien dat hè, naamgenootje ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie mannenkaart Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Mooie vintage mannenkaart heb je gemaakt.
    Fijn weekend
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen