zondag 23 maart 2014

Vlinder kaart


Hallo allemaal!

Vandaag een kaart in lekkere felle lente kleurtjes.
Ik heb afgelopen vrijdag dit afdrukje gekregen en ingekleurd met  Nellie Snellen potloden

Gekozen voor een kleur die ik niet vaak gebruik dus ik moest wel even tussen mijn papier zoeken en gekozen  voor deze felle kleur groen. verder wat afgewerkt met mijn favoriete bloemetjes en blaadjes van MD.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Deze kaart laat ik mee doen bij
Creapaleis  voorjaar
AnMaCreatief voorjaar
Duymelot  voorjaar

Dan wil  jullie weer hartelijk bedanken voor de leuke gezellige berichtjes die jullie altijd weer achterlaten.

En dan wens ik jullie nog een fijne zondag!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Wow......., Anita,
    Dat is een prachtige vrolijke kaart geworden!
    Frisse lentekleurtjes, en een mooie combi met de andere materialen. Heel mooi gedaan, hoor.
    Lieve groetjes, Anja.
    P.S.: Lukt het al met de Spectrums?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit Anita. Een echte voorjaarskaart.
    Dank je wel dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita. De postcard blijft erg mooi. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt in deze moe voorjaarskleuren. Mooie bloemen ter afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwww wat mooi
    schitterend die kleuren
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart ziet er prachtig uit.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita
    Wat is je kaart prachtig, mooi papier en een prachtige ingekleurde stempel, dit is voorjaar ten voeten uit.
    schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Prachtige kaart, erg mooi ingekleurd en super in deze mooie kleurencombinatie, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart naamgenoot, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whoww prachtig gemaakt, en zulke prachtige kleuren bij elkaar gezocht, echt super hoor. Ook nog leuke mallen gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi anita

    je kaart is súúúúúúúúúúper geworden

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is het geworden. Heel erg leuk in het groen !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een wow kaart!!! Hele mooie kleuren en prachtige bloemen. en die stempel...ik ben er dolop!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Leuke stempel. Prachtig ingekleurd met hele mooi kleuren. Die ook weer mooi terug komen op je kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Anita!! Heel gaaf, in deze heldere kleuren! Alles zo mooi op elkaar afgestemd qua kleurstelling!
    Fijn dat je meedoet bij ons van Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb deze stempel al meerder keren voorbij zien komen met deze challenge van Knutsels&Kadootjes, maar jij hebt er een heel bijzonder kleurstelling van gemaakt. Erg leuk en fris echte voorjaars kleuren. Bedankt dat je mee doet met de challenge. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, wat heb je die stempel gaaf gekleurd!!! Ik vind het een super leuke kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! Vintage en vlinders, mijn favorieten!
    Groetjes
    Mar10
    mar10creatief. blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen