woensdag 9 april 2014

babykaartje

Hallo allemaal,

Vandaag een babykaartje deze heb ik gemaakt voor mijn neef en zijn vrouw die voor de 3e keer ouders zijn geworden en na 2 meisjes nu een klein mannetje hebben gekregen.
Ik vond dit wel een leuk stoer kaartje maar toen ik gisteren het geboortekaartje zag heel gek vond ik dit kaartje er toch niet meer zo goed bij passen.
Dus nu heb ik net zitten stempelen en ga ik toch nog snel iets anders maken en maar proberen om het voor morgen klaar te krijgen.



bloem, wieg en stempels zijn van MD
 papier is van de action.
deze kaart laat ik mee doen bij  Marianne's Design Divas

Fijne dag nog!
Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Ziet er echt stoer uit en toch ook weer lief. Mooi gedaan hoor!
    Lieve groetjes, Monique (crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Superleuk kaartje, mooie kleuren, ik wacht altijd even af hoe het geboortekaartje er uit ziet en maak dan pas een kaartje, maar nu heb je er wel een op voorraad..succes met de andere...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou niks mis mee hoor, maar soms heb je wel eens dat je het net even anders had bedacht.
    Maar ik vind deze prachtig en stoer....en uhhh gefeliciteerd
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita
    Leuke stoere kaart en nu heb je een op voorraad.
    Dit is mij ook weleens gebeurd,nu wacht ik meestal totdat de geboortekaart er is,dan pas ik het daar op aan.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk Anita, goeie kleurencombi heb je gebruikt.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor maar ja, soms heb je het wel eens dat je het op het laatste moment toch anders wil hebben. Maar goed dat we meer dingen op voorraad hebben. Ben benieuwd wat de uiteindelijke kaart geworden is.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lief babykaartje, daar zullen de trotse ouders wel blij mee zijn.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een superleuk en stoer babykaartje, ik vind hem prachtig naamgenootje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje Anita, mooie combinatie van kleur.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Anita, dat wiegje is tijdloos, daar kun je eindeloos kaartjes me maken, want de mal is haartstikke tof!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat jammer....hij ziet er juist zo prachtig uit maar deze kun je misschien later nog eens gebruiken....ben benieuwd wat je nu nog hebt verzonnen.
    groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Ik vind het juist een leuk kaartje maar ik kan me indenken dat je iets af wilt stemmen op het geboortekaartje.
    Fijne dag, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het kaartje erg mooi hoor
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms heb je dat hè dat je het kaartje toch niet iets vind hij komt vast een andere keer van pas. Ik vind je kaartje trouwens wel geslaagd leuk gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wundervolle ausgefallene Karte und super gestaltet!
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Marianne´s Design Divas Challenge in diesem Monat.
    Liebe Grüße Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen