vrijdag 11 april 2014

babykaartje

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn baby kaart en ik zal zoals Ans en Mia al schreven voortaan eerst wachten op het kaartje en dan pas iets gaan maken.
Maar nu heb ik wel een babykaart op voorraad en dat is ook altijd wel handig.

Dit is het geboortekaartje die we kregen.

  

En dit is het kaartje geworden die ik er beter bij vind passen.



 Het is een tentkaartje geworden.  

Ik heb van de voorkant van het babykaartje een kopie gemaakt op fotopapier en deze aan de binnenkant van de kaart geplakt.
met de cretable1239 de ronding gemaakt en de  stempel van Elines baby ec 0139 gebruikt,
 het babygezichtje past precies bij de gezichtjes van de kaart
  en op de tak cr 1264 het vogeltje op gezet. 
De naam Ties gestanst met  de letters van memorybox.

En zo nog een foto van  de kaarten samen



en ik moet zeggen ik vind dat toch leuker bij elkaar staan.
Mijn zus (oma) van de kleine Ties vind hem helemaal leuk en nu ben ik benieuwd of jullie dit ook leuker vinden of toch kiezen voor de vorige kaart?


 Deze kaart laat ik mee doen bij Marianne's Dsign Divas   baby boom.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    ontzettend lief kaartje, leuk idee kopie van het origineel (deze heeft mijn voorkeur),
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    allebei je kaartjes vind ik mooi, maar je hebt deze een stuk persoonlijker gemaakt! Vaak wacht ik ook op het geboortekaartje om er inspiratie van op te doen. Als ik een kaart nodig heb voor mensen van wie ik geen kaartje krijg en wie ik toch een kaartje wil sturen, dan gebruik ik een wat algemenere.
    Altijd handig om die in voorraad te hebben.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Deze is echt superleuk..mooi dat je het geboortekaartje er in verwerkt hebt, leuk model zo'n tentje en...je hebt nu een mooie voor de voorraad en die is ook super...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Deze is echt superleuk..mooi dat je het geboortekaartje er in verwerkt hebt, leuk model zo'n tentje en...je hebt nu een mooie voor de voorraad en die is ook super...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,
    Is prachtig geworden! Blijft altijd leuk om te maken he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel origineel Anita, dit babykaartje!
    Erg mooi gedaan zo met het doorkijkje.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die schitterend geworden naamgenootje, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita, wat een leuke babykaart laat je ons zien, de onderste is ook mooi, maar mijn keuze is de bovenste.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart. Zo mooi en past allemaal zo perfect bij elkaar. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze beiden heel mooi hier heb je hun eigen kaartje in verwerkt,
    en het vorige kaartje is helemaal eigen ontwerp.
    Het is maar net waar jij het goede gevoel bij krijgt....en dat is bij de laatste kaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,

    ik vind ze beide erg leuk, maar kaart 2 is een beauty!!!
    gR Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje. het past prachtig bij elkaar. leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's designe divas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk idee van je dat je een kopie hebt gemaakt van de voorkant van het kaartje en dat voor jouw kaart hebt gebruikt. Tja, deze past precies bij het geboortekaartje zelf natuurlijk. Superleuk verzonnen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart voor Ties, wat een leuke afbeelding. Heel mooi ingekleurd. Ik heb heel wat bij je gemist . Je vorige kaarten zijn weer allemaal prachtig. Ik ben even niet zo actief op de blogs geweest veel andere zaken. Soms heb je dat even. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen