zaterdag 19 april 2014

fotolijstje

Hallo allemaal!

Vandaag een fotolijstje deze had ik vorig jaar al gekocht  bij de action  ik wilde hier iets mee doen voor de kerst maar helaas door tijd gebrek er toen niet aan toe gekomen.

Maar gisteren had ik er in één keer zin in om even ermee te prutsen het lijstje en hartje ingesmeerd met lijm en het beplakt met papier van de action. verder  wat bloemetjes en vlindertjes erbij geplakt en er een plaatje van MD erachter gedaan.

Ik vind hem zelf wel grappig geworden ben benieuwd wat jullie van mijn kunstwerkje vinden.


 gebruikte materialen
van Marianne design de 
 LR 0156 blaadje,LR 0158 vlinder
LR 0241 label en de CR 1202 bloem  
en het plaatje van knipvel VK 9534
en van de 
action fotolijstje, papier en lint gebruikt.

Deze creatie wil ik graag mee laten doen bij

Ik wens iedereen een fijn paasweekend!

Lieve groetjes Anita

19 opmerkingen:

  1. Prachtig naamgenootje, heel erg mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms krijgen we het ineens op onze heupen..hihi ;-)
    Het is een schitterend hart!
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Ik vind 'm super leuk geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je van die dingen waar je nog geen bestemming voor hebt of gewoon even geen tijd. Je hebt het in ieder geval prachtig gemaakt hoor, ik vind het echt schitterend!
    Fijn Paasweekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Dat ziet er prachtig uit, soms denk je dan en nu..ga ik er iets mee doen..heel erg mooi gemaakt..
    Fijne paasdagen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Anita je hartlijstje is harstikke leuk geworden het ziet er heel lief uit met dat lieve plaatje. Maar goed dat tie met kerst is blijven liggen nu heb je een heel leuk weggevertje. Fijne paasdagen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig fotolijstje met super mooie bloemen erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    ik vind hem ook erg leuk! Soms kom je op de leukset ideetjes als je het gewoon hebt liggen. Dan opeens weet je het: zo ga ik het doen.
    Heel mooi versierd en een leuke foto!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Anita!
    Lieve groetjes, Monique (crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Wie wat bewaard die heeft nog eens wat!! Je hebt er een prachtig gepimpt lijstje van gemaakt, mooi in vintage stijl...super!!!
    Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards en gezellige dagen! Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Anita.
    Het mijne ligt half af in de kast en krijg wel de kriebels nu ik dit zie.
    Wie weet komt er nog wat van.

    Groetjes en een fijne zondag.
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk en vooral heel romantisch vind ik dit prachtige gepimpte lijstje!! Soms heb je dat dan en dan is het des te leuker dat het ook gaat slagen....en dit is prima geslaagd!

    Groetjes en fijne paasdagen!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er mooi uit
    heel erg leuk gedaan
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is je fotolijstje prachtig geworden Anita.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend lijstje heb je gepimpd Anita, lieve kleurtjes en mooi versierd een echte blik vanger, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards challenge.

    \lieve groetjes van Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic card! Hartelijk dank voor uw deelname aan Marianne's Design Divas Challenge.
    Ursula DT

    BeantwoordenVerwijderen